politech slider

JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

17
01.2018

Airless, czyli jak zwiększyć funkcjonalność i efektywność opakowań kosmetycznych?

Rosnąca świadomość konsumentów dotycząca kupowanych produktów sprawia, że producenci czują na sobie presję stałego podnoszenia jakości swojej oferty. Nie inaczej jest w branży kosmetycznej, gdzie zauważyć można trendy stawiające na naturalność składników, proekologiczne działania wytwórców, czy stosowanie opakowań zapewniających większą [...]
Czytaj dalej

10
01.2018

Kontrowersyjne kampanie reklamowe perfum – czy warto je stosować?

Raz na jakiś czas zdarza nam się słyszeć o reklamach, które wywołały skandal. Popularny jest nawet zwrot „zakazane reklamy” dotyczący kampanii wstrzymanych lub też wywołujących burzę emocji. Oczywiście nie wszystkie skandalizujące reklamy były wpadkami. Dlaczego więc firmy decydują się promować [...]
Czytaj dalej

20
12.2017

O produkcji perfum i projektowaniu opakowań kosmetycznych rozmawiamy z Mikołajem Buczyńskim

Proces produkcji finalnego produktu i projektowania opakowań kosmetycznych jest bardzo ciekawy a niektóre sposoby ich przygotowania mogą być nie lada wyzwaniem. Opieranie się na doświadczeniach innych przedsiębiorstw może być wartościową nauką i pozwala uniknąć wielu niepotrzebnych błędów. Właśnie dlatego postanowiliśmy [...]
Czytaj dalej

13
12.2017

Trendy konsumenckie na rok 2018

Jeszcze kilka wieków temu trzeba było czekać całymi dekadami, aby na świecie zmieniło się tyle, ile teraz zmienia się przez kilka lat. Nie dziwi więc fakt, że wszelkiego rodzaju trendy również ulegają zmianom w zawrotnym tempie. Zmienia się nie tylko [...]
Czytaj dalej

06
12.2017

Czy nadal warto inwestować w biokosmetyki? Szanse i zagrożenia dla producentów

Z racji kontaktu z ciałem człowieka kosmetyki należą do jednej z najdokładniej przebadanych grup produktów na rynku. Każde nowe kontrowersje związane z konkretnymi składnikami preparatów prowadzą do szeregu badań i obostrzeń. Obawy klientów sprawiają, że prężnie rozwija się dział biokosmetyków. [...]
Czytaj dalej

29
11.2017

Jakość czy ilość? Rozwiązanie konfliktu między działami Kontroli Jakości i Produkcji

Między pracownikami działów Produkcji i Kontroli Jakości istnieje odwieczny konflikt. Pierwsza ze stron uważa, że jest rozliczana z tego, ile produktu zostało wytworzone, natomiast Kontrola Jakości za to, jaką wartość ma gotowy element. Reklamacje w biznesie nie przynoszą korzyści nikomu. [...]
Czytaj dalej

22
11.2017

Czy perfumy nadal są dobrem luksusowym?

Do pierwszej połowy XIX wieku na perfumy stać było jedynie osoby zamożne. Ich wysokie ceny były podyktowane kosztownymi składnikami, które się na nie składały. Sytuacja diametralnie zmieniła się ponad 100 lat temu, gdy nastąpił przełom naukowy i technologiczny. Dobra luksusowe, [...]
Czytaj dalej

15
11.2017

Architektura idealnego zapachu – kilka słów o nutach zapachowych

Z pewnością nikogo nie trzeba przekonywać o tym, że komponowanie zapachów perfum to prawdziwa sztuka, którą do perfekcji opanowało niewiele osób — kunszt ich pracy potwierdza to, że niektóre zapachy mają dziś status wręcz kultowych. Jakie są najpopularniejsze kompozycje zapachowe, [...]
Czytaj dalej

08
11.2017

Wiecznie młode polskie marki, które powracają

Polskie marki kosmetyczne uwielbiają zarówno Polki, jak i Polacy. W czym tak naprawdę tkwi ich fenomen i dlaczego tak bardzo je lubimy pomimo upływającego czasu i coraz większym możliwościom wyboru? Pani Walewska i Brutal – zapachy wiecznie młode Miraculum to [...]
Czytaj dalej

25
10.2017

Trendy w kosmetyce dla mężczyzn – opakowania, marketing, reklamy

Wizerunek mężczyzny zmieniał się na przełomie lat. Przestał być on już jedynie bohaterem fascynujących historii i nowel, a stał się kimś bardziej przyziemnym. Europejscy mężczyźni przestali brać udział w wojnach i powrócili do swych domów, aby stanąć oko w oko [...]
Czytaj dalej

18
10.2017

Opakowania nietypowe – czyli jak zaskoczyć klienta?

„Wygląd ma znaczenie” i jak się okazuje nie tylko przy nawiązywaniu kontaktów osobistych, ale również przy nawiązywaniu kontaktów z klientami. Klient, mając do wyboru produkt w tej samej cenie w opakowaniu przyciągającym wzrok, a ten, który nie wyróżnia się niczym [...]
Czytaj dalej

11
10.2017

Opakowania z tworzyw sztucznych formowane metodą wtrysku

Formowanie wtryskowe to jedna z technik formowania tworzyw sztucznych. Za pomocą tej metody wytwarza się szereg opakowań przeznaczonych do transportu, przemysłu, produktów kosmetycznych, chemii gospodarczej, a także różnego typu zamknięć do np. butelek PET, czy zamknięć perfumeryjnych. Dlaczego formowanie wtryskowe [...]
Czytaj dalej

Subscribe to our newsletter