JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Ekskluzywne i kolekcjonerskie opakowanie perfum DOLCE&GABBANA Velvet Collection Precious Jewel Cage

Ekskluzywne i kolekcjonerskie opakowanie perfum DOLCE&GABBANA – złota klatka dla flakonu perfumeryjnego.

Kolekcja Velvet marki Dolce&Gabbana , wprowadzona na rynek w 2011 r., rozrosła się i obejmuje teraz szeroką gamę wykwintnych kreacji. W tym roku bogata linia rozszerza się jeszcze bardziej o dwa niezwykłe zapachy: Velvet Infusion i Velvet Zafferano.   Ekskluzywne i kolekcjonerskie opakowanie perfum DOLCE&GABBANA to przedstawienie tego, jak kształtują się produkty PREMIUM w branży perfumeryjnej.

źródło

 

źródło

 

Dolce&Gabbana – marka znana na całym świecie

Dolce & Gabbana to włoski dom mody założony w 1985 roku przez Domenico Dolce i Stefano Gabbanę, który stał się symbolem luksusu, elegancji i śródziemnomorskiego stylu życia. Marka znana jest z odważnych, zmysłowych projektów, często inspirowanych włoską kulturą i tradycją, takich jak koronki, bogate hafty czy motywy kwiatowe. Dolce & Gabbana łączy klasyczną estetykę z nowoczesnymi trendami, oferując zarówno kolekcje haute couture, jak i prêt-à-porter. Firma zasłynęła również w branży perfumeryjnej, wprowadzając kultowe zapachy, takie jak „Light Blue”. Marka przyciąga uwagę nie tylko luksusowym wzornictwem, ale także unikalnym sposobem łączenia przeszłości z przyszłością, co sprawia, że pozostaje jednym z najbardziej rozpoznawalnych graczy na światowej scenie mody.

Ekskluzywne, kolekcjonerskie opakowanie perfum DOLCE&GABBANA – ocieka złotem!

Kolekcja Dolce&Gabbana Velvet prezentuje nowy szczyt luksusu dzięki Precious Jewel Cage, wykwintnemu akcesorium, które zmienia zapachy w cenne skarby. Czerpiąc inspirację z wielkości epoki baroku, to bogato zdobione, przypominające klejnot arcydzieło oddaje hołd znakomitej włoskiej tradycji złotniczej. Wykonana z wyrafinowaną sztuką i drobiazgową precyzją, Precious Jewel Cage uosabia niezachwianą pasję Dolce&Gabbana do piękna i ich głębokie zaangażowanie we włoskie rzemiosło. Płynne połączenie artystycznej wizji i ponadczasowej elegancji, jest świadectwem oddania marki tworzeniu przedmiotów o nieprzemijającej wspaniałości.

źródło

Perfumy Dolce&Gabbana Precious Jewel Cage na nowo definiują luksus, oferując elegancki sposób na zaprezentowanie dowolnych 100 ml zapachów z kultowej kolekcji Velvet .

Zainspirowane przepychem kreacji Alta Gioielleria marki Dolce&Gabbana , to arcydzieło w odcieniu złota charakteryzuje się misternymi detalami i jest ozdobione wykwintnymi wielobarwnymi kryształami, które dodają odrobinę królewskiego splendoru Twojemu ulubionemu zapachowi z kolekcji Velvet Collection.

Prezentowany jako specjalnie zaprojektowany, dwuczęściowy zestaw, Precious Jewel Cage umieszczono w luksusowym, czarnym aksamitnym etui, ozdobionym charakterystyczną złotą płytką Dolce&Gabbana, dzięki czemu każdy szczegół emanuje wyrafinowaniem.

źródło

Ekskluzywna klatka  podnosi doświadczenie Velvet Collection jako luksusowy sposób na zaprezentowanie wybranego przez Ciebie zapachu z kolekcji o pojemności 100 ml.

Zainspirowana prestiżowymi kreacjami Dolce&Gabbana Alta Gioielleria, klatka Precious Jewel Cage rozpieszcza Twój ulubiony zapach Velvet Collection złotą klatką i nasadką wykonaną z dbałością o szczegóły i ozdobioną drogocennymi wielokolorowymi kryształami. Ten specjalnie zaprojektowany dwuczęściowy dodatek jest zamknięty w eleganckim czarnym aksamitnym pudełku ozdobionym charakterystyczną złotą płytką Dolce&Gabbana.

źródło

Powrót do listy artykułów

Facebook

Tagi:

adidasairlessamerykaaplikacje mobilneatomizerautomatyzacjabarwienie tworzyw sztucznychbarwienie w masiebiokosmetykiblogerki kosmetyczneblogi tematycznebrand herobranża kosmetycznabutelkibutelkicertyfikacjachanelciężardermokosmetykidesigndrewniane nasadkidrewnodziecie-commerceergonomiafilmyflakonflakonformaformowanie wtryskowefragrancefrancjagrassegrupa docelowaheinz glashexagonhistoriahistoria perfumhistoria perfumhistoria przemysłu kosmetycznegohot-stampinginspiracjeinstant beautyjakośćkolorkolor pantonekolor rokukolorykolory perfumkomplety perfumeryjnekonsumencikontrola jakościkosmetyka białakosmetykikosmetyki aptecznekosmetyki dla dziecikosmetyki dla nastolatkówkosmetyki dla niemowlątkosmetyki luksusowekosmetyki naturalnekosmetyki ochronnekosmetyki organicznekosmetyki przyszłościkosmetyki relaksacyjnekosmetyki wegańskiekosmetyki wiek+kreatywne opakowaniakremykształty opakowańkulturalakierowanie UVlogistykalokowanie produktuluksusluksusowe perfumymagazynowaniemarketingmarki własnemasa opakowańmateriałmateriałymetalmetalizacjametalizacja próżniowametalizowaniemilenialsinarzędziownianasadkanasadkinasadki perfumeryjnenowe technologienuty zapachoweoczekiwania konsumentówopakowaniaopakowaniaopakowania jednorazoweopakowania kosmetyczneopakowania perfumopakowania perfumeryjneopakowania perfumeryjneopakowania specjalistyczneopakowanieopisy perfumorionoświetleniepartnerzypercepcja barwyperfumyperfumyperfumy celebrytówperfumy do wnętrzperfumy luksusoweperfumy unisexpersonalizacjapielęgnacjapolitechpolitech metalizacjapolitech przetwórstwo tworzywpolitech wtryskarkipolskie przedsiębiorstwa kosmetycznepopkulturaporadyproces produkcjiproces produkcji perfumproces projektowaniaprodukcjaprodukcja opakowańproduktprodukty walentynkoweprojektowanieprojektowanie opakowańprzemysłprzemysł 4.0przemysł kosmetycznyrewolucja przemysłowarynek kosmetycznyrynek produktów biosingle sourcingskładnikiskładniki perfumslow lifesłoikiSocial Mediasprzedażsprzedaż kosmetykówsurlynsystemy ząrzdzania jakościąszkłotargi branżowetechnologiatrendytrendy 2018trendy 2019trendy konsumenckietwarz markitworzywa sztuczneusawtryskownia politechwybór perfumwywiadzakupyZamknięciazamknięcia perfumeryjnezamówieniazastosowanie barw w perfumiarstwiezdobienia opakowańzdobieniezmniejszanie objętości

Comments are closed here.