JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

06
06.2019

Własna narzędziownia – ogromna przewaga w branży!

Podjęcie się produkcji form wtryskowych, nie będąc typową narzędziownią jest ogromnym wyzwaniem. Prowadzenie takiego działu firmy, który jednocześnie będzie zabezpieczał bieżącą produkcję i tworzył nowe formy wydaje się grozić opóźnieniami i wieloma zdarzeniami nie do przewidzenia. Ostatecznie rozwój firmy w [...]
Czytaj dalej

08
05.2019

Slow Life – czy ma wpływ na rynek kosmetyczny?

Stres, życie zawodowe ponad prywatnym, pośpiech w działaniach, pośpiech w jedzeniu, krótki sen i brak czasu dla rodziny… Te rzeczy w dużej mierze charakteryzują dzisiejsze czasy. I to właśnie je kontestuje budzący coraz większą popularność zrównoważony tryb życia określany mianem [...]
Czytaj dalej

17
04.2019

Trendy czy możliwości produkcyjne – co naprawdę zmienia rynek opakowań?

Trendy są jednym z najczęściej powtarzających się tematów we wszystkich artykułach, publikacjach czy prezentacjach dotyczących rynku opakowań kosmetycznych. Przewiduje się je na podstawie zmian kulturowych w społeczeństwach, zasobności portfeli konsumentów, czy na podstawie mody zaczerpniętej z zupełnie innych branż. Najczęściej [...]
Czytaj dalej

03
04.2019

Nie tylko przemysł opakowaniowy – metalizacja wokół nas

Jako społeczeństwo przywykliśmy już do tego, że ze wszystkich stron otaczają nas tworzywa sztuczne. Czasami jednak tzw. „plastiki” ukrywają się przed nami na tyle dobrze, że nie potrafimy na pierwszy rzut oka ocenić, czy nie są przypadkiem wykonane… z metalu. [...]
Czytaj dalej

07
03.2019

Targi branżowe – dlaczego warto brać w nich udział?

Targi branżowe były niegdyś miejscem, w którym spotykali się założyciele firm, przedstawiciele, pracownicy i to właśnie tam podejmowali ważne decyzje biznesowe. Dzisiaj targi branżowe pełnią już zupełnie inną funkcję, ale ich wartość wciąż jest nie do przecenienia. Dlaczego warto brać [...]
Czytaj dalej

13
02.2019

Dlaczego rynek produktów luksusowych wciąż rośnie?

Mylnym przekonaniem jest, że kiedyś ludzie nie marzyli o luksusowych towarach i posiadaniu produktów „znanych marek”. Majętni ludzie chwalili się przecież tkaninami sprowadzonymi z Indii, perfumami z Francji, czy garniturami od najlepszych krawców. Wszelkiego rodzaju luksusy zarezerwowane były jednak tylko [...]
Czytaj dalej

23
01.2019

Produkcja pod konkretne zamówienie korzystna dla Klienta

„Dzień dobry. Czy mogę u Państwa zamówić nasadki perfumeryjne „xxx” w ilości „yyy”, w kolorze „zzz” na jutro?”. Dział Sprzedaży Politech często spotyka się z podobnymi telefonami i mailami. Bardzo doceniamy każdy kontakt ze strony Klienta, jednak najczęściej nie jesteśmy [...]
Czytaj dalej

09
01.2019

Ruszamy na zakupy – jak wybrać odpowiednie perfumy?

Perfumy są wspaniałym uzupełnieniem charakteru, wyglądu, potrafią dodać odwagi, przyciągnąć uwagę rozmówców. Dają to „coś” ponad standard, ponad przeciętność. Dobre perfumy mają też swoją cenę i jeżeli zamierzamy już przeznaczyć na nie określoną kwotę, to dobrze byłoby dokonać wyboru, którego [...]
Czytaj dalej

20
12.2018

Trendy 2019 – co nas czeka na rynku w przyszłym roku?

Od 2000 roku Instytut Pantone wybiera w grudniu kolor, który według ich badań będzie motywem przewodnim kolejnych 12 miesięcy. Co prawda, wiele osób zarzuca instytutowi, że z ich aktualnym statusem, to oni kreują te trendy, zamiast je przewidywać. Znaczenie ma [...]
Czytaj dalej

21
11.2018

Opakowanie + ciężar = luksus?

Każdemu zdarzyło się wziąć do ręki jakiś przedmiot i stwierdzić, że jest on tandetny, niewytrzymały, bardzo prosty i z tego powodu zupełnie nie przypadł nam do gustu. Podobnie jest z różnego rodzaju opakowaniami kosmetycznymi lub elementami opakowań perfumeryjnych. Klienci, rzeczy [...]
Czytaj dalej

07
11.2018

Kosmetyki na zimę – przed czym powinny chronić?

Choć na świecie wciąż nie brakuje zwolenników używania jednego produktu kosmetycznego przez cały rok i w każdej sytuacji, to wraz z rosnącą świadomością zmiennych potrzeb organizmu, liczba tych osób się malej. Tak samo jak innych kosmetyków powinny używać osoby o [...]
Czytaj dalej

24
10.2018

Oświetlenie a wygląd opakowania

Wygląd opakowania pełni dla klienta kluczową rolę w procesie zakupowym. Co więcej, decyzje konsumenckie podejmowane są w kilkadziesiąt sekund, z których tylko kilka poświęcanych jest spojrzeniom na pojedynczy produktu. Starania o to, aby to właśnie nasz towar przyciągał wzrok klienta [...]
Czytaj dalej