JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

21
11.2018

Opakowanie + ciężar = luksus?

Każdemu zdarzyło się wziąć do ręki jakiś przedmiot i stwierdzić, że jest on tandetny, niewytrzymały, bardzo prosty i z tego powodu zupełnie nie przypadł nam do gustu. Podobnie jest z różnego rodzaju opakowaniami kosmetycznymi lub elementami opakowań perfumeryjnych. Klienci, rzeczy [...]
Czytaj dalej

07
11.2018

Kosmetyki na zimę – przed czym powinny chronić?

Choć na świecie wciąż nie brakuje zwolenników używania jednego produktu kosmetycznego przez cały rok i w każdej sytuacji, to wraz z rosnącą świadomością zmiennych potrzeb organizmu, liczba tych osób się malej. Tak samo jak innych kosmetyków powinny używać osoby o [...]
Czytaj dalej

24
10.2018

Oświetlenie a wygląd opakowania

Wygląd opakowania pełni dla klienta kluczową rolę w procesie zakupowym. Co więcej, decyzje konsumenckie podejmowane są w kilkadziesiąt sekund, z których tylko kilka poświęcanych jest spojrzeniom na pojedynczy produktu. Starania o to, aby to właśnie nasz towar przyciągał wzrok klienta [...]
Czytaj dalej

10
10.2018

Made in USA

Kiedy na początku XX wieku udało się komuś wybrać w podróż do Stanów Zjednoczonych, wydawało się, że złapał Pana Boga za nogi. W czasach PRL-u wyjechać nie było wcale dużo łatwiej, a rzeczy przywiezione zza wielkiej wody stawały się czymś [...]
Czytaj dalej

26
09.2018

Nie tylko kosmetyka. Rośnie liczba zastosowań Surlynu

Jonomer etylenu określony znakiem towarowym „Surlyn” opracowany został już w latach 60 XX wieku, jednak niemal 60 lat na rynku nie sprawiło, że materiał ten przejadł się producentom. Coraz więcej branż zauważa zalety tego materiału i wykorzystuje go w bardzo [...]
Czytaj dalej

12
09.2018

Marketingowe opisy perfum – czy zapach da się wyrazić słowami?

Jedna z najważniejszych prawd rynku mówi, że sprzedający nie powinien oferować swoim klientom produktu, a raczej uczucia, doznania i marzenia, które ta rzecz spełni. Doskonale wiedzą o tym twórcy perfum , którzy nie oferują przecież wody pachnącej pomarańczą i imbirem, [...]
Czytaj dalej

29
08.2018

Kosmetyka relaksacyjna – nowy dział kosmetyki?

Pracujący coraz więcej i żyjący w coraz większym pośpiechu konsumenci z utęsknieniem wypatrują chwil, kiedy mogą skupić się na sobie i zregenerować wycieńczone ciało i umysł. Naprzeciw takim oczekiwaniom wychodzą salony masażu, SPA, salony kosmetyczne, czy gabinety wellness. Nie każdego [...]
Czytaj dalej

22
08.2018

Co opakowanie mówi o wartości produktu?

Mogłoby się wydawać, że opakowanie produktu zawsze koresponduje z jakością samego towaru. Częściej jednak zdarza się, że forma bardziej odwołuje się do smaku, zapachu, składu produktu czy też do abstrakcyjnych wartości, niż do realnej jakości zawartości. Jak odpowiednio dobrać opakowanie [...]
Czytaj dalej

08
08.2018

Trend Instant Beauty – czego dotyczy i jak go wykorzystać

Choć jednym z najsilniej wpływających na rynek konsumencki trendem pozostaje Slow Life, to istnieje też spora grupa ludzi, która do życia ma zgoła inne podejście. Grupa ta wybiera kosmetyki bardzo rzetelnie oceniając ich skład, ale ma również wymagania związane z [...]
Czytaj dalej

01
08.2018

Dlaczego Francja stała się światową stolicą perfum?

Wykwintność, zmysłowość, luksus, piękne zapachy i szyk. Dlaczego to właśnie Francja kojarzy nam się z takimi wartościami? Dlaczego perfumy znad Loary są również kojarzone z tymi cechami? Być może za sprawą wyjątkowych roślin i klimatu, który korzystnie wpływa na rosnące [...]
Czytaj dalej

25
07.2018

Przyszłość sprzedaży kosmetyków w internecie

Rynek kosmetyczny jest jedną z najsilniej rozwijających się branż na świecie. Tempo dla innych kontynentów narzuca Azja, która generuje aż 35% całej sprzedaży w tym segmencie. Wraz z rosnącym na świecie poziomem higieny oraz świadomością konsumentów, a także coraz szerszą [...]
Czytaj dalej

18
07.2018

Czy te składniki naprawdę czynią cuda?

Klienci gotowi są przetestować niemal wszystkie nowości w nadziei na znalezienie produktu, który zaspokoi ich potrzeby. Producenci szukają natomiast receptur, dzięki którym trafią do grupy najbardziej wymagających konsumentów. W branży kosmetycznej od tysięcy lat poszukiwane są składniki czyniące „cuda”.  Dawno [...]
Czytaj dalej