Dbając o dzieci ze szczególną uwagą dobieramy produkty kosmetyczne przeznaczone dla ich skóry i wieku – często dostosowując się nie tylko do lat życia, ale nawet miesięcy. Oczywiste wydawać by się mogło dzielenie w ten sposób produktów kosmetycznych dla starszych [...]
Czytaj dalej
Co jakiś czas na naszym blogu wracamy do tematu aktualnych trendów w opakowaniach kosmetyki białej i perfumerii. Niektóre wzory, materiały, czy kolory pojawiają się w nich co jakiś czas z mniejszym lub większym wpływem na rynek. Mała część z nich [...]
Czytaj dalej
Podjęcie się produkcji form wtryskowych, nie będąc typową narzędziownią jest ogromnym wyzwaniem. Prowadzenie takiego działu firmy, który jednocześnie będzie zabezpieczał bieżącą produkcję i tworzył nowe formy wydaje się grozić opóźnieniami i wieloma zdarzeniami nie do przewidzenia. Ostatecznie rozwój firmy w [...]
Czytaj dalej
Stres, życie zawodowe ponad prywatnym, pośpiech w działaniach, pośpiech w jedzeniu, krótki sen i brak czasu dla rodziny… Te rzeczy w dużej mierze charakteryzują dzisiejsze czasy. I to właśnie je kontestuje budzący coraz większą popularność zrównoważony tryb życia określany mianem [...]
Czytaj dalej
Trendy są jednym z najczęściej powtarzających się tematów we wszystkich artykułach, publikacjach czy prezentacjach dotyczących rynku opakowań kosmetycznych. Przewiduje się je na podstawie zmian kulturowych w społeczeństwach, zasobności portfeli konsumentów, czy na podstawie mody zaczerpniętej z zupełnie innych branż. Najczęściej [...]
Czytaj dalej
Jako społeczeństwo przywykliśmy już do tego, że ze wszystkich stron otaczają nas tworzywa sztuczne. Czasami jednak tzw. „plastiki” ukrywają się przed nami na tyle dobrze, że nie potrafimy na pierwszy rzut oka ocenić, czy nie są przypadkiem wykonane… z metalu. [...]
Czytaj dalej
Targi branżowe były niegdyś miejscem, w którym spotykali się założyciele firm, przedstawiciele, pracownicy i to właśnie tam podejmowali ważne decyzje biznesowe. Dzisiaj targi branżowe pełnią już zupełnie inną funkcję, ale ich wartość wciąż jest nie do przecenienia. Dlaczego warto brać [...]
Czytaj dalej
Mylnym przekonaniem jest, że kiedyś ludzie nie marzyli o luksusowych towarach i posiadaniu produktów „znanych marek”. Majętni ludzie chwalili się przecież tkaninami sprowadzonymi z Indii, perfumami z Francji, czy garniturami od najlepszych krawców. Wszelkiego rodzaju luksusy zarezerwowane były jednak tylko [...]
Czytaj dalej
„Dzień dobry. Czy mogę u Państwa zamówić nasadki perfumeryjne „xxx” w ilości „yyy”, w kolorze „zzz” na jutro?”. Dział Sprzedaży Politech często spotyka się z podobnymi telefonami i mailami. Bardzo doceniamy każdy kontakt ze strony Klienta, jednak najczęściej nie jesteśmy [...]
Czytaj dalej
Perfumy są wspaniałym uzupełnieniem charakteru, wyglądu, potrafią dodać odwagi, przyciągnąć uwagę rozmówców. Dają to „coś” ponad standard, ponad przeciętność. Dobre perfumy mają też swoją cenę i jeżeli zamierzamy już przeznaczyć na nie określoną kwotę, to dobrze byłoby dokonać wyboru, którego [...]
Czytaj dalej
Od 2000 roku Instytut Pantone wybiera w grudniu kolor, który według ich badań będzie motywem przewodnim kolejnych 12 miesięcy. Co prawda, wiele osób zarzuca instytutowi, że z ich aktualnym statusem, to oni kreują te trendy, zamiast je przewidywać. Znaczenie ma [...]
Czytaj dalej
Każdemu zdarzyło się wziąć do ręki jakiś przedmiot i stwierdzić, że jest on tandetny, niewytrzymały, bardzo prosty i z tego powodu zupełnie nie przypadł nam do gustu. Podobnie jest z różnego rodzaju opakowaniami kosmetycznymi lub elementami opakowań perfumeryjnych. Klienci, rzeczy [...]
Czytaj dalej