JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

26
09.2018

Nie tylko kosmetyka. Ro┼Ťnie liczba zastosowa┼ä Surlynu

Jonomer etylenu okre┼Ťlony znakiem towarowym ÔÇ×SurlynÔÇŁ opracowany zosta┼é ju┼╝ w latach 60 XX wieku, jednak niemal 60 lat na rynku nie sprawi┼éo, ┼╝e materia┼é ten przejad┼é si─Ö producentom. Coraz wi─Öcej bran┼╝ zauwa┼╝a zalety tego materia┼éu i wykorzystuje go w bardzo [...]
Czytaj dalej

12
09.2018

Marketingowe opisy perfum ÔÇô czy zapach da si─Ö wyrazi─ç s┼éowami?

Jedna z najwa┼╝niejszych prawd rynku m├│wi, ┼╝e sprzedaj─ůcy nie powinien oferowa─ç swoim klientom produktu, a raczej uczucia, doznania i marzenia, kt├│re ta rzecz spe┼éni. Doskonale wiedz─ů o tym tw├│rcy perfum , kt├│rzy nie oferuj─ů przecie┼╝ wody pachn─ůcej pomara┼äcz─ů i imbirem, [...]
Czytaj dalej

29
08.2018

Kosmetyka relaksacyjna ÔÇô nowy dzia┼é kosmetyki?

Pracuj─ůcy coraz wi─Öcej i ┼╝yj─ůcy w coraz wi─Ökszym po┼Ťpiechu konsumenci z ut─Ösknieniem wypatruj─ů chwil, kiedy mog─ů skupi─ç si─Ö na sobie i zregenerowa─ç wycie┼äczone cia┼éo i umys┼é. Naprzeciw takim oczekiwaniom wychodz─ů salony masa┼╝u, SPA, salony kosmetyczne, czy gabinety wellness. Nie ka┼╝dego [...]
Czytaj dalej

22
08.2018

Co opakowanie m├│wi o warto┼Ťci produktu?

Mog┼éoby si─Ö wydawa─ç, ┼╝e opakowanie produktu zawsze koresponduje z jako┼Ťci─ů samego towaru. Cz─Ö┼Ťciej jednak zdarza si─Ö, ┼╝e forma bardziej odwo┼éuje si─Ö do smaku, zapachu, sk┼éadu produktu czy te┼╝ do abstrakcyjnych warto┼Ťci, ni┼╝ do realnej jako┼Ťci zawarto┼Ťci. Jak odpowiednio dobra─ç opakowanie [...]
Czytaj dalej

08
08.2018

Trend Instant Beauty ÔÇô czego dotyczy i jak go wykorzysta─ç

Cho─ç jednym z najsilniej wp┼éywaj─ůcych na rynek konsumencki trendem pozostaje Slow Life, to istnieje te┼╝ spora grupa ludzi, kt├│ra do ┼╝ycia ma zgo┼éa inne podej┼Ťcie. Grupa ta wybiera kosmetyki bardzo rzetelnie oceniaj─ůc ich sk┼éad, ale ma r├│wnie┼╝ wymagania zwi─ůzane z [...]
Czytaj dalej

01
08.2018

Dlaczego Francja sta┼éa si─Ö ┼Ťwiatow─ů stolic─ů perfum?

Wykwintno┼Ť─ç, zmys┼éowo┼Ť─ç, luksus, pi─Ökne zapachy i szyk. Dlaczego to w┼éa┼Ťnie Francja kojarzy nam si─Ö z takimi warto┼Ťciami? Dlaczego perfumy znad Loary s─ů r├│wnie┼╝ kojarzone z tymi cechami? By─ç mo┼╝e za spraw─ů wyj─ůtkowych ro┼Ťlin i klimatu, kt├│ry korzystnie wp┼éywa na rosn─ůce [...]
Czytaj dalej

25
07.2018

Przysz┼éo┼Ť─ç sprzeda┼╝y kosmetyk├│w w internecie

Rynek kosmetyczny jest jedn─ů z najsilniej rozwijaj─ůcych si─Ö bran┼╝ na ┼Ťwiecie. Tempo dla innych kontynent├│w narzuca Azja, kt├│ra generuje a┼╝ 35% ca┼éej sprzeda┼╝y w tym segmencie. Wraz z rosn─ůcym na ┼Ťwiecie poziomem higieny oraz ┼Ťwiadomo┼Ťci─ů konsument├│w, a tak┼╝e coraz szersz─ů [...]
Czytaj dalej

18
07.2018

Czy te sk┼éadniki naprawd─Ö czyni─ů cuda?

Klienci gotowi s─ů przetestowa─ç niemal wszystkie nowo┼Ťci w nadziei na znalezienie produktu, kt├│ry zaspokoi ich potrzeby. Producenci szukaj─ů natomiast receptur, dzi─Öki kt├│rym trafi─ů do grupy najbardziej wymagaj─ůcych konsument├│w. W bran┼╝y kosmetycznej od tysi─Öcy lat poszukiwane s─ů sk┼éadniki czyni─ůce ÔÇ×cudaÔÇŁ.┬á Dawno [...]
Czytaj dalej

11
07.2018

Opakowania kosmetyczne i perfumeryjne – kolory a kultura

O tym, jak wa┼╝ny jest kolor wspominali┼Ťmy ju┼╝ przy okazji naszych wcze┼Ťniejszych publikacji, w tym r├│wnie┼╝ w naszych artyku┼éach do prasy bran┼╝owej. Tym razem zg┼é─Öbimy jednak zwi─ůzki kolor├│w z poszczeg├│lnymi kulturami. To, jak odbiera barw─Ö m├│zg i jakie wi─ů┼╝e z [...]
Czytaj dalej

04
07.2018
wersal francja

Kiedy perfumy maskowa┼éy inne zapachyÔÇŽ

Historia perfum to nie tylko opowie┼Ťci o staro┼╝ytnych kadzid┼éach i zwi─ůzanych z nimi rytua┼éami. To nie tylko wspomnienia najbardziej znanych dom├│w mody i francuskich fabryk w rejonie Grasse, gdzie na substancje wonne przerabiano tony p┼éatk├│w kwiat├│w i zi├│┼é. To, niestety, [...]
Czytaj dalej

27
06.2018

Tworzywa sztuczne a ekologia

Jeden z najwi─Ökszych ekologicznych konflikt├│w naszych czas├│w dotyczy tworzyw sztucznych. Plastiki otaczaj─ů nas ze wszystkich stron a wiele z nich zostaje z nami d┼éu┼╝ej, ni┼╝ by┼Ťmy tego chcieli. Sp├│r odno┼Ťnie odpad├│w ze sztucznych materia┼é├│w wci─ů┼╝ trwa i win─ů za niego [...]
Czytaj dalej

20
06.2018
kosmetyki dla nastolatk├│w

Jak trafi─ç do grupy docelowej ÔÇô kosmetyki dla nastolatk├│w

Targetowanie, obieranie grupy docelowej, czy szukanie swojej niszy. Wszystkie te okre┼Ťlenia odnosz─ů si─Ö do jednego zagadnienia. Aby dobrze je zrozumie─ç, warto opisa─ç je na konkretnym przyk┼éadzie, kt├│rym mog─ů by─ç kosmetyki dla nastolatk├│w. Tworz─ůc now─ů lini─Ö kosmetyczn─ů, firma staje przed zadaniem [...]
Czytaj dalej