JESTE艢MY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

13
06.2018

O tworzeniu opakowa艅 ze szk艂a i naszej wsp贸艂pracy z HEINZ-GLAS Dzia艂dowo

Wiele lat wsp贸艂pracy sprawia, 偶e cz臋sto relacje mi臋dzy partnerami biznesowymi zaczynaj膮 wygl膮da膰 rutynowo. Politech jest jednak ciekawy 艣wiata i ch臋tnie wchodzi w dyskusje na tematy dotycz膮ce firm, z kt贸rymi wsp贸艂pracuje. W艂a艣nie z tego powodu postanowili艣my przeprowadzi膰 kr贸tki wywiad z Monik膮 [...]
Czytaj dalej

06
06.2018

Tylko dla spostrzegawczych 鈥 o perfumach w filmach

Perfumy maj膮 za zadanie zniewala膰 swym zapachem, jednak od lat wiadomo, 偶e zanim poczujemy ich wo艅, to cz臋sto najpierw oceniamy je po wygl膮dzie. Producenci perfum od lat pr贸buj膮 dociera膰 do klient贸w z wizualn膮 form膮 swoich perfum r贸偶nymi metodami. Reklamy w [...]
Czytaj dalej

30
05.2018
kosmetyki dla dzieci

Kosmetyki dla niemowl膮t 鈥 kultowe marki i rosn膮ca 艣wiadomo艣膰 konsument贸w

Tworz膮c seri臋 kosmetyk贸w dla niemowl膮t, producenci wydaj膮 si臋 trafia膰 na podatny grunt. Rodzice ch臋tnie wykorzystuj膮 preparaty ochronne dla swoich pociech, aby te rozwija艂y si臋 prawid艂owo i bez 偶adnych problem贸w sk贸rnych. Opiekunowie s膮 jednak coraz bardziej 艣wiadom膮 grup膮 odbiorc贸w, a ich [...]
Czytaj dalej

23
05.2018
packaging design

Jak przeprowadzi膰 re-design opakowania?

Preferencje konsument贸w zmieniaj膮 si臋 w tempie r贸wnie szybkim, jak zmienia si臋 otaczaj膮cy nas 艣wiat. Trendy konsumenckie przestano ju偶 w zasadzie dzieli膰 na dekady, a zacz臋to na poszczeg贸lne lata, a w niekt贸rych bran偶ach nawet pory roku. Trudno wi臋c dziwi膰 si臋 firmom, [...]
Czytaj dalej

16
05.2018

Perfumy nie tylko dla cia艂a

Pierwszym skojarzeniem, gdy s艂yszymy s艂owo 鈥瀙erfumy鈥 jest nanoszenie na swoje cia艂o substancji wonnych, najcz臋艣ciej rozpylanych, dla nadania wyj膮tkowego zapachu. Rytua艂 ten ma na celu podkre艣lenie ca艂o艣ci naszego wizerunku, poprawienie samopoczucia i podniesienie samooceny. Wiadomo jednak, 偶e rynek perfum bez przerwy [...]
Czytaj dalej

09
05.2018

Opakowania specjalistyczne 鈥 jak szerokie jest to poj臋cie?

Niekt贸re substancje wymagaj膮 nieco wi臋cej troski, ni偶 inne. Powody tego bywaj膮 r贸偶ne. Czasami potrzebne jest zachowanie odpowiedniej temperatury, czasami wy偶sza wytrzyma艂o艣膰 opakowania. Innym razem kszta艂t musi by膰 specjalnie dostosowany do formy przenoszonego w nim materia艂u, a czasami liczy si臋 nie [...]
Czytaj dalej

25
04.2018

Kosmetyki wega艅skie nie tylko dla wegan!

Jeden z najwi臋kszych trend贸w ostatnich dziesi臋cioleci. Co艣 wi臋cej, ni偶 tylko moda. Styl 偶ycia, kt贸rego g艂贸wn膮 zasad膮 jest 鈥瀖inimalizacja okrucie艅stwa鈥. Radykalna odmiana wegetarianizmu. Mowa oczywi艣cie o weganizmie, kt贸ry z szybko艣ci膮 rakiety wprowadza zmiany w kolejnych bran偶ach. Rynek kosmetyczny by艂 jednym z [...]
Czytaj dalej

18
04.2018

Faktura i materia艂 鈥 wp艂yw dotyku na decyzje zakupowe konsument贸w

Zdj臋cie Dotyk jest bardzo niedocenianym zmys艂em, a przecie偶 jego receptory znajduj膮 si臋 na prawie ca艂ym ludzkim ciele. Dotyk potrafi odr贸偶ni膰 temperatur臋, kszta艂t, b贸l i faktur臋. O tym jak wa偶ny jest to zmys艂 艣wiadcz膮 chocia偶by badania Harry鈥檈go Harlowa z lat 60 [...]
Czytaj dalej

11
04.2018

Dok膮d zmierza rynek Social Media i jak funkcjonuj膮 w nim firmy kosmetyczne?

Podobnie jak spora grupa ludzi nie wyobra偶a sobie ju偶 偶ycia bez medi贸w spo艂eczno艣ciowych, tak samo staj膮 si臋 one wa偶nym elementem marketingu du偶ych firm. Obecno艣膰 w Social Media to lepsze pozycjonowanie strony internetowej, docieranie do r贸偶nych grup odbiorc贸w za po艣rednictwem dostosowanych [...]
Czytaj dalej

04
04.2018

Aromamarketing 鈥 ubierz swoj膮 mark臋 w zapach

Producenci i us艂ugodawcy od zawsze przyci膮gali klient贸w anga偶uj膮c ich zmys艂y. Rzadko jednak dzia艂ania te podlega艂y badaniom i analizom, kt贸re przedstawia艂y ich realn膮 warto艣膰. Dzia艂ania anga偶uj膮ce zmys艂y i maj膮ce na celu wywo艂anie wybranych skojarze艅 nazywane s膮 marketingiem sensorycznym. Jako, 偶e jeste艣my [...]
Czytaj dalej

28
03.2018

Nowe technologie w opakowaniach 鈥 inspiracje dla bran偶y kosmetycznej i perfumeryjnej

Nie tak dawno na 艂amach naszego bloga pisali艣my o wykorzystaniu aplikacji mobilnych w bran偶y kosmetycznej i perfumeryjnej. Smartfony nie s膮 jednak jedyn膮 platform膮, na kt贸rej mo偶na z powodzeniem stosowa膰 nowoczesne systemy uzupe艂niaj膮ce produkt w艂a艣ciwy. Pr臋偶nie rozwija si臋 bowiem rynek nowych [...]
Czytaj dalej

21
03.2018

Materia艂y w kosmetyce bia艂ej 鈥 wady i zalety

Ka偶da bran偶a wymaga wiele od opakowa艅, ale w kosmetyce poprzeczka zawieszona jest wyj膮tkowo wysoko. Zwi膮zane jest to z ogromnymi oczekiwaniami estetycznymi klient贸w, z funkcjonalno艣ci膮, oboj臋tno艣ci膮 chemiczn膮 i wytrzyma艂o艣ci膮 fizyczn膮. Producenci opakowa艅 oraz materia艂oznawcy od lat g艂owi膮 si臋 nad tym, kt贸ry [...]
Czytaj dalej