JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

28
02.2018

Opakowania jednorazowe w kosmetyce – kierunki rozwoju

Czasy zawijania zakupów w gazetę już dawno minęły. Coraz rzadziej możemy też kupić produkt bez opakowania w jakiejkolwiek formie. Dotarliśmy do momentu, w którym nawet warzywa pakowane są w kartoniki, plastikowe pudełka i siatki z tworzyw sztucznych. Rozmaite badania wskazują, [...]
Czytaj dalej

21
02.2018

Milenialsi – jak przygotować dla nich odpowiednią ofertę

MIlenialsi – często można o nich usłyszeć, ale czy wszyscy dokładnie wiemy, kim oni są? Może to być bardzo przydatna wiedza, bowiem w lwiej części to właśnie oni mogą być odbiorcami naszych produktów i usług. Niestety, w zależności od źródła [...]
Czytaj dalej

14
02.2018

Walentynki – jak producenci kosmetyków i perfum mogą wykorzystać to święto?

Walentynki są jednym z najbardziej komercyjnych świąt, które znalazły stałe miejsce w naszych kalendarzach. Nie jest jednak prawdą, że jest to kolejny „amerykański wymysł”, który próbujemy zaszczepić na nasz grunt. Historia tego święta sięga czasów pogańskich, ale nawet kościół katolicki [...]
Czytaj dalej

07
02.2018

Tworzywa barwione przez producenta czy barwienie masy za pomocą barwników?

Barwienie jest jednym z najważniejszych etapów przetwórstwa tworzyw sztucznych. Nadawanie koloru produktom może nie wydawać się kwestią kluczową, ale dla klienta jest to element bardzo istotny. Podczas zakupów, to właśnie kolor opakowania jest pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy [...]
Czytaj dalej

31
01.2018

Aplikacje mobilne, czyli jak nowe technologie zmieniły rynek kosmetyczny

Podobno jednym z największych zmartwień człowieka w XXI wieku jest obawa, że przestanie nadążać za szybko zmieniającym się światem. Postęp technologiczny wymusza też bycie na bieżąco producentów, którzy przystosowują swoją ofertę do aktualnych trendów i wymagań konsumentów. Jeszcze do niedawna [...]
Czytaj dalej

24
01.2018

Stały wzrost wartości rynku dermokosmetyków. Dlaczego klienci upodobali sobie te produkty?

Na pytanie czym są dermokosmetyki można usłyszeć wiele różnych definicji. Niektóre mówią o tym, że są to kosmetyki szczególnie dobrze wpływające na skórę, inne, że są to wyroby antyalergiczne. Pojawiają się nawet informacje o tym, że dermokosmetyki to kosmetyki dostępne [...]
Czytaj dalej

17
01.2018

Airless, czyli jak zwiększyć funkcjonalność i efektywność opakowań kosmetycznych?

Rosnąca świadomość konsumentów dotycząca kupowanych produktów sprawia, że producenci czują na sobie presję stałego podnoszenia jakości swojej oferty. Nie inaczej jest w branży kosmetycznej, gdzie zauważyć można trendy stawiające na naturalność składników, proekologiczne działania wytwórców, czy stosowanie opakowań zapewniających większą [...]
Czytaj dalej

10
01.2018

Kontrowersyjne kampanie reklamowe perfum – czy warto je stosować?

Raz na jakiś czas zdarza nam się słyszeć o reklamach, które wywołały skandal. Popularny jest nawet zwrot „zakazane reklamy” dotyczący kampanii wstrzymanych lub też wywołujących burzę emocji. Oczywiście nie wszystkie skandalizujące reklamy były wpadkami. Dlaczego więc firmy decydują się promować [...]
Czytaj dalej

20
12.2017

O produkcji perfum i projektowaniu opakowań kosmetycznych rozmawiamy z Mikołajem Buczyńskim

Proces produkcji finalnego produktu i projektowania opakowań kosmetycznych jest bardzo ciekawy a niektóre sposoby ich przygotowania mogą być nie lada wyzwaniem. Opieranie się na doświadczeniach innych przedsiębiorstw może być wartościową nauką i pozwala uniknąć wielu niepotrzebnych błędów. Właśnie dlatego postanowiliśmy [...]
Czytaj dalej

13
12.2017

Trendy konsumenckie na rok 2018

Jeszcze kilka wieków temu trzeba było czekać całymi dekadami, aby na świecie zmieniło się tyle, ile teraz zmienia się przez kilka lat. Nie dziwi więc fakt, że wszelkiego rodzaju trendy również ulegają zmianom w zawrotnym tempie. Zmienia się nie tylko [...]
Czytaj dalej

06
12.2017

Czy nadal warto inwestować w biokosmetyki? Szanse i zagrożenia dla producentów

Z racji kontaktu z ciałem człowieka kosmetyki należą do jednej z najdokładniej przebadanych grup produktów na rynku. Każde nowe kontrowersje związane z konkretnymi składnikami preparatów prowadzą do szeregu badań i obostrzeń. Obawy klientów sprawiają, że prężnie rozwija się dział biokosmetyków. [...]
Czytaj dalej

29
11.2017

Jakość czy ilość? Rozwiązanie konfliktu między działami Kontroli Jakości i Produkcji

Między pracownikami działów Produkcji i Kontroli Jakości istnieje odwieczny konflikt. Pierwsza ze stron uważa, że jest rozliczana z tego, ile produktu zostało wytworzone, natomiast Kontrola Jakości za to, jaką wartość ma gotowy element. Reklamacje w biznesie nie przynoszą korzyści nikomu. [...]
Czytaj dalej