JESTE艢MY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

01
09.2017

Jak projektowa膰 opakowania – znaczenie kszta艂tu

Podej艣cie do produktu w ostatnich kilkunastu latach uleg艂o diametralnej zmianie, a dostarczenie konsumentom mo偶liwie najlepszego produktu przesta艂o wystarcza膰. Korporacje spostrzeg艂y, 偶e wysoka jako艣膰 produktu jest tylko jednym z wielu czynnik贸w, kt贸re wp艂ywaj膮 na decyzj臋 zakupow膮 konsumenta. Dlatego producenci artyku艂贸w wszelkiego [...]
Czytaj dalej

23
08.2017

Kreatywne opakowania – jak skutecznie komunikowa膰 si臋 z klientem?

Opakowanie potrafi powiedzie膰 nam o produkcie wi臋cej ni偶 jego rozleg艂y opis. W pierwszej kolejno艣ci konsumenci zwracaj膮 uwag臋 na wygl膮d. Oznacza to, 偶e je艣li jakie艣 opakowanie wyda im si臋 szczeg贸lnie atrakcyjne, czy te偶 wyr贸偶niaj膮ce si臋 spo艣r贸d reszty, to z pewno艣ci膮 zainteresuj膮 [...]
Czytaj dalej

09
08.2017

Wszystkie kolory t臋czy – czyli o zastosowaniu barw w perfumiarstwie

Barwa flakonu perfum, jego opakowanie, a nawet sam kolor p艂ynu ma niebagatelne znacznie. Nie jest 鈥 wbrew pozoru 鈥 zabiegiem jedynie estetycznym. Jest komunikatem dla klienta, kt贸ry m贸wi mu mi臋dzy innymi o tym, czego mo偶e spodziewa膰 si臋 po zapachu i [...]
Czytaj dalej

26
07.2017

Beauty made in Poland

Przemys艂 kosmetyczny w Polsce ma si臋 bardzo dobrze i cho膰 obecnie obserwuje si臋 wyhamowanie tempa jego wzrostu, to i tak rozw贸j tej bran偶y w naszym kraju jest najszybszy spo艣r贸d wszystkich kraj贸w europejskich 鈥 jest si臋 wi臋c czym chwali膰. Polskie marki [...]
Czytaj dalej

12
07.2017

艁AKOCIE CZY KOSMETYKI 鈥 o kreatywnych opakowaniach

Coraz cz臋艣ciej o kosmetykach 鈥 zw艂aszcza dla kobiet czy dzieci 鈥 m贸wi si臋, 偶e s膮 鈥瀉petyczne鈥. Wi膮偶e si臋 to z niezwyk艂ymi zapachami, jakie produkty przybieraj膮 oraz ich niesamowitymi kszta艂tami, cz臋sto do z艂udzenia przypominaj膮cymi s艂odycze. Kusz膮ce opakowanie Czasy, kiedy liczy艂a si臋 [...]
Czytaj dalej

05
07.2017

BLOGI I KOSMETYKI 鈥 KILKA S艁脫W O REKLAMIE W BLOGOSFERZE 鈥 cz. II

W minionym tygodniu pisali艣my o mo偶liwo艣ciach, jakie daje wsp贸艂praca marek kosmetycznych z聽tw贸rcami blogosfery. Pozostajemy w tym kr臋gu tematycznym i sprawdzamy, jak takie dzia艂ania wygl膮daj膮 z drugiej strony, z punktu widzenia blogera. O przybli偶enie tego tematu poprosili艣my Joann臋 Pachl臋, w艂a艣cicielk臋 bloga [...]
Czytaj dalej

27
06.2017

BLOGI I KOSMETYKI 鈥 KILKA S艁脫W O REKLAMIE W BLOGOSFERZE 鈥 cz. I

O tym, 偶e Internet jest dzi艣 dla wielu konsument贸w podstawowym 藕r贸d艂em informacji, nie trzeba nikogo przekonywa膰. Coraz wi臋cej os贸b sprawdza, co jest modne, czego u偶ywa膰; potencjalni klienci korzystaj膮 z podpowiedzi i do艣wiadczenia wirtualnych znajomych. Rol臋 ekspert贸w bardzo cz臋sto pe艂ni膮 blogerzy. [...]
Czytaj dalej

21
06.2017

ZDOBIENIE OPAKOWA艃 KOSMETYCZNYCH

Klienci kupuj膮 oczami. To proste stwierdzenie, je偶eli zostanie dobrze wykorzystane, mo偶e sta膰 si臋 pocz膮tkiem sukcesu danej marki. Produkt musi si臋 wyr贸偶nia膰 spo艣r贸d setek innych kosmetyk贸w dost臋pnych na rynku. Klient nie przekona si臋 o rewelacyjnym dzia艂aniu kremu, je偶eli jego opakowanie b臋dzie [...]
Czytaj dalej

14
06.2017

CZY MO呕NA OPAKOWA膯 POPKULTUR臉

Popkultura otacza nas z ka偶dej strony. 呕yjemy w 艣wiecie przesi膮kni臋tym odniesieniami do kultury popularnej, sami j膮 niejednokrotnie tworzymy. Nic wi臋c zaskakuj膮cego w tym, 偶e pojawia si臋 coraz wi臋cej gad偶et贸w nawi膮zuj膮cych do kultowych produkcji kinematografii. Moda na symbole i odniesienia zd膮偶y艂a si臋gn膮膰 [...]
Czytaj dalej

07
06.2017

AUTOMATYZACJA W PRODUKCJI OPAKOWA艃

Bran偶a kosmetyczna to specjalistyczny rynek z wysok膮 konkurencyjno艣ci膮. By m贸c sprosta膰 coraz to nowym wyzwaniom i nie pozosta膰 w tyle za konkurencj膮, firmy s膮 zmuszone do szukania nowych rozwi膮za艅 z zakresu produkcji. Cel jest oczywisty 聽鈥 m贸c zaoferowa膰 klientom jak [...]
Czytaj dalej

30
05.2017

Miniopakowania 鈥 Maxisukces

Wraz z rozwojem bran偶y turystycznej i coraz 艂atwiejszym przemieszczaniem si臋, wzrasta liczba os贸b podr贸偶uj膮cych po 艣wiecie. Wygoda, a tak偶e rygorystyczne przepisy dotycz膮ce baga偶u sprawiaj膮, 偶e coraz popularniejsze staje si臋 korzystanie z miniopakowa艅 kosmetycznych. Czy warto wykorzysta膰 ten trend i wprowadzi膰 [...]
Czytaj dalej

17
05.2017

Wyprzedzi膰 oczekiwania, czyli o nadchodz膮cych trendach w bran偶y kosmetycznej

W zwi膮zku z dynamicznym rozwojem technologicznym i coraz szybszym tempem, w jakim toczy si臋 偶ycie, przygotowywanie plan贸w marketingowych zmusza dzia艂y kreatywne do wybiegania w przysz艂o艣膰. Prognozowanie i d艂ugofalowe przewidywanie trend贸w oraz zapotrzebowa艅 klient贸w staje si臋 jedn膮 z najwa偶niejszych umiej臋tno艣ci. Nie [...]
Czytaj dalej