JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

22
11.2017

Czy perfumy nadal są dobrem luksusowym?

Do pierwszej połowy XIX wieku na perfumy stać było jedynie osoby zamożne. Ich wysokie ceny były podyktowane kosztownymi składnikami, które się na nie składały. Sytuacja diametralnie zmieniła się ponad 100 lat temu, gdy nastąpił przełom naukowy i technologiczny. Dobra luksusowe, [...]
Czytaj dalej

15
11.2017

Architektura idealnego zapachu – kilka słów o nutach zapachowych

Z pewnością nikogo nie trzeba przekonywać o tym, że komponowanie zapachów perfum to prawdziwa sztuka, którą do perfekcji opanowało niewiele osób — kunszt ich pracy potwierdza to, że niektóre zapachy mają dziś status wręcz kultowych. Jakie są najpopularniejsze kompozycje zapachowe, [...]
Czytaj dalej

08
11.2017

Wiecznie młode polskie marki, które powracają

Polskie marki kosmetyczne uwielbiają zarówno Polki, jak i Polacy. W czym tak naprawdę tkwi ich fenomen i dlaczego tak bardzo je lubimy pomimo upływającego czasu i coraz większym możliwościom wyboru? Pani Walewska i Brutal – zapachy wiecznie młode Miraculum to [...]
Czytaj dalej

25
10.2017

Trendy w kosmetyce dla mężczyzn – opakowania, marketing, reklamy

Wizerunek mężczyzny zmieniał się na przełomie lat. Przestał być on już jedynie bohaterem fascynujących historii i nowel, a stał się kimś bardziej przyziemnym. Europejscy mężczyźni przestali brać udział w wojnach i powrócili do swych domów, aby stanąć oko w oko [...]
Czytaj dalej

18
10.2017

Opakowania nietypowe – czyli jak zaskoczyć klienta?

„Wygląd ma znaczenie” i jak się okazuje nie tylko przy nawiązywaniu kontaktów osobistych, ale również przy nawiązywaniu kontaktów z klientami. Klient, mając do wyboru produkt w tej samej cenie w opakowaniu przyciągającym wzrok, a ten, który nie wyróżnia się niczym [...]
Czytaj dalej

11
10.2017

Opakowania z tworzyw sztucznych formowane metodą wtrysku

Formowanie wtryskowe to jedna z technik formowania tworzyw sztucznych. Za pomocą tej metody wytwarza się szereg opakowań przeznaczonych do transportu, przemysłu, produktów kosmetycznych, chemii gospodarczej, a także różnego typu zamknięć do np. butelek PET, czy zamknięć perfumeryjnych. Dlaczego formowanie wtryskowe [...]
Czytaj dalej

04
10.2017

Perfumy unisex a postrzeganie damskich i męskich zapachów

Chociaż perfumy unisex wciąż nie dorównują popularnością indywidualnym zapachom damskim i męskim, powoli zaczynają zaznaczać swoją obecność na rynku. Co bardziej zaskakujące, podział ten przez długi czas nie obowiązywał. Uniwersalne perfumy Już od tysiącleci ludzie używali perfum, olejków i innych [...]
Czytaj dalej

27
09.2017

Pielęgnacja a kultura

Chociaż zasięg największych koncernów kosmetycznych jest międzynarodowy, w różnych miejscach na świecie, wciąż stosowane są odmienne metody pielęgnacji. Dążenie do osiągnięcia lokalnego kanonu piękna, wiąże się z powszechnym używaniem określonych składników mineralnych oraz przestrzeganiem rytuałów. Kobiety we wszystkich regionach nie [...]
Czytaj dalej

20
09.2017

Jakie możliwości daje efektywne ograniczenie masy i objętości opakowań z tworzyw sztucznych?

Chociaż tworzywa sztuczne służą do pakowania ponad połowy towarów w Europie, ich całkowita masa stanowi stosunkowo niski procent wszystkich stosowanych materiałów opakowaniowych. Nawet niewielka ilość tworzywa wystarcza do zapakowania znacznych ilości towarów, przy jednoczesnej gwarancji zachowania prawidłowej temperatury, świeżości oraz [...]
Czytaj dalej

11
09.2017

Perfumowe marki własne celebrytów – co warto o nich wiedzieć?

Nie jest żadną tajemnicą, że pośród flakonów perfum znanych modowych marek, na perfumeryjnych półkach znajdziemy również te, które sygnowane są nazwiskami celebrytów. Piosenkarze, sportowcy, aktorzy i inne gwiazdy, wydają swoje własne perfumy, które dzięki ich sławie szybko zyskują uznanie fanów. [...]
Czytaj dalej

01
09.2017

Jak projektować opakowania – znaczenie kształtu

Podejście do produktu w ostatnich kilkunastu latach uległo diametralnej zmianie, a dostarczenie konsumentom możliwie najlepszego produktu przestało wystarczać. Korporacje spostrzegły, że wysoka jakość produktu jest tylko jednym z wielu czynników, które wpływają na decyzję zakupową konsumenta. Dlatego producenci artykułów wszelkiego [...]
Czytaj dalej

23
08.2017

Kreatywne opakowania – jak skutecznie komunikować się z klientem?

Opakowanie potrafi powiedzieć nam o produkcie więcej niż jego rozległy opis. W pierwszej kolejności konsumenci zwracają uwagę na wygląd. Oznacza to, że jeśli jakieś opakowanie wyda im się szczególnie atrakcyjne, czy też wyróżniające się spośród reszty, to z pewnością zainteresują [...]
Czytaj dalej