JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

17
05.2017

Wyprzedzić oczekiwania, czyli o nadchodzących trendach w branży kosmetycznej

W związku z dynamicznym rozwojem technologicznym i coraz szybszym tempem, w jakim toczy się życie, przygotowywanie planów marketingowych zmusza działy kreatywne do wybiegania w przyszłość. Prognozowanie i długofalowe przewidywanie trendów oraz zapotrzebowań klientów staje się jedną z najważniejszych umiejętności. Nie [...]
Czytaj dalej

08
05.2017

Zamknięcia z tworzyw sztucznych

Opakowanie do produktów zarówno kosmetycznych, jak i żywnościowych wymaga właściwego zamknięcia. To właśnie ono pozwala wielokrotnie otwierać i zamykać pojemnik, nie obawiając się o pogorszenie jakości samego produktu. Uniemożliwia również wylanie lub wysypanie się zawartości. Zamknięcie nie spełnia jednak wyłącznie [...]
Czytaj dalej

19
04.2017

Historia przemysłu kosmetycznego w Polsce

Obecnie polski przemysł kosmetyczny należy do jednych z największych oraz, nie ukrywajmy, najlepszych. Zawdzięcza to swojej bogatej historii, która sięga jeszcze lat 20-tych i całego okresu międzywojennego. To właśnie wtedy zaczęły powstawać pierwsze firmy kosmetyczne na skalę przemysłową, w tym [...]
Czytaj dalej

31
03.2017

Proces projektowania opakowań (cz. II)

W poprzedniej części artykułu dotyczącej procesu projektowania opakowań opisane zostały te nieco bardziej abstrakcyjne kwestie, związane z analizą rynku (m.in. konkurencji, potrzeb klientów). Poruszyliśmy temat rozwijania koncepcji produktu oraz przygotowywania założeń do rozpoczęcia realizacji projektu opakowania. A jak wyglądają kolejne [...]
Czytaj dalej

17
03.2017

Proces projektowania opakowań (cz. I)

Dobrze zaprojektowane i profesjonalnie wykonane opakowanie jest dziś jak oręż, dzięki któremu kreowany produkt toruje sobie drogę do serc klientów. Nie dziwi więc fakt, że przygotowanie wdrożenia nowego wyrobu zajmuje wiele czasu i wymaga zaangażowania sztabu specjalistów. Proces projektowania opakowania [...]
Czytaj dalej

01
03.2017

Jak podkreślić luksusowy charakter Twojego produktu?

Wylansowanie luksusowego produktu to cel wielu marek, jednak nie jest on łatwy do osiągnięcia. Sukces to z reguły wypadkowa wielopoziomowych i wieloetapowych działań promocyjnych, a także skrupulatnej dbałości o każdy szczegół – wszak podanie wymagającym Klientom czegoś, co nie spełni [...]
Czytaj dalej

17
02.2017

Personalizacja opakowań

Nie tylko innowacyjne, ale też skrojone na miarę, zindywidualizowane i kojarzące się z luksusem. Wyroby, po które nabywcy sięgają dziś najchętniej, właśnie takimi cechami się wyróżniają, a obowiązujące trendy nie pozostawiają producentom złudzeń – każdy klient chce poczuć się wyjątkowo. [...]
Czytaj dalej

10
02.2017

Metalizacja kolorowa

Metalizacja próżniowa to obecnie jedna z najbardziej efektownych metod zdobienia opakowań z tworzyw sztucznych. Technika ta uszlachetnia opakowanie i pozwala wyróżnić produkt na rynku. Efekt stanowi idealnie gładka powłoka o połysku wypolerowanego metalu. Innowacyjne technologie pozwalają na uzyskanie powłok metalizowanych [...]
Czytaj dalej

06
02.2017

Słoiki do kosmetyki białej z Surlynu

Surlyn jest jednym z najbardziej przyszłościowych tworzyw w produkcji opakowań dla kosmetyki białej. Posiada wszelkie cechy istotne z punktu widzenia idealnego opakowania kosmetycznego – ma przezroczystość szkła, jest lekki i nietłukący. Projektanci natomiast cenią Surlyn za możliwość tworzenia nieograniczonych kształtów [...]
Czytaj dalej

20
01.2017

Surlyn w nowych odsłonach

Surlyn (jonomer etylenu) jest tworzywem znajdującym szerokie zastosowanie w branży opakowań kosmetycznych. Charakteryzuje się ponadprzeciętną przejrzystością, odpornością na uszkodzenia mechaniczne i chemiczne oraz mniejszą wagą w porównaniu do powszechnie stosowanego szkła. Największe firmy kosmetyczne na świecie doceniają wyjątkowe właściwości tego [...]
Czytaj dalej

13
01.2017

Złożoność form opakowań perfumeryjnych

Intrygujące, łączące najrozmaitsze materiały, wykorzystujące siłę koloru i faktury – przyciągające uwagę w każdy możliwy sposób. Opakowania perfum są dziś nierozerwalnie związane z zapachem, który jest w nich zamknięty i stanowią jeden z wielu składników kampanii mającej na celu skuteczne [...]
Czytaj dalej

09
01.2017

Proces produkcji perfum

Perfumy – znane już w czasach starożytnych (Egipt, Mezopotamia, Rzym), cenione w średniowieczu i w czasach renesansu, uwielbiane na dworze Marii Antoniny i rozchwytywane w czasach Napoleona Bonaparte… Kiedyś komponowane były wyłącznie z esencji naturalnego pochodzenia przez artystów, dziś wytwarzane [...]
Czytaj dalej