JESTE艢MY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

08
05.2017

Zamkni臋cia z tworzyw sztucznych

Opakowanie do produkt贸w zar贸wno kosmetycznych, jak i 偶ywno艣ciowych wymaga w艂a艣ciwego zamkni臋cia. To w艂a艣nie ono pozwala wielokrotnie otwiera膰 i zamyka膰 pojemnik, nie obawiaj膮c si臋 o pogorszenie jako艣ci samego produktu. Uniemo偶liwia r贸wnie偶 wylanie lub wysypanie si臋 zawarto艣ci. Zamkni臋cie nie spe艂nia jednak wy艂膮cznie [...]
Czytaj dalej

19
04.2017

Historia przemys艂u kosmetycznego w Polsce

Obecnie polski przemys艂 kosmetyczny nale偶y do jednych z najwi臋kszych oraz, nie ukrywajmy, najlepszych. Zawdzi臋cza to swojej bogatej historii, kt贸ra si臋ga jeszcze lat 20-tych i ca艂ego okresu mi臋dzywojennego. To w艂a艣nie wtedy zacz臋艂y powstawa膰 pierwsze firmy kosmetyczne na skal臋 przemys艂ow膮, w tym [...]
Czytaj dalej

31
03.2017

Proces projektowania opakowa艅 (cz. II)

W poprzedniej cz臋艣ci artyku艂u dotycz膮cej procesu projektowania opakowa艅 opisane zosta艂y te nieco bardziej abstrakcyjne kwestie, zwi膮zane z analiz膮 rynku (m.in. konkurencji, potrzeb klient贸w). Poruszyli艣my temat rozwijania koncepcji produktu oraz przygotowywania za艂o偶e艅 do rozpocz臋cia realizacji projektu opakowania. A jak wygl膮daj膮 kolejne [...]
Czytaj dalej

17
03.2017

Proces projektowania opakowa艅 (cz. I)

Dobrze zaprojektowane i profesjonalnie wykonane opakowanie jest dzi艣 jak or臋偶, dzi臋ki kt贸remu kreowany produkt toruje sobie drog臋 do serc klient贸w. Nie dziwi wi臋c fakt, 偶e przygotowanie wdro偶enia nowego wyrobu zajmuje wiele czasu i wymaga zaanga偶owania sztabu specjalist贸w. Proces projektowania opakowania [...]
Czytaj dalej

01
03.2017

Jak podkre艣li膰 luksusowy charakter Twojego produktu?

Wylansowanie luksusowego produktu to cel wielu marek, jednak nie jest on 艂atwy do osi膮gni臋cia. Sukces to z regu艂y wypadkowa wielopoziomowych i wieloetapowych dzia艂a艅 promocyjnych, a tak偶e skrupulatnej dba艂o艣ci o ka偶dy szczeg贸艂 鈥 wszak podanie wymagaj膮cym Klientom czego艣, co nie spe艂ni [...]
Czytaj dalej

17
02.2017

Personalizacja opakowa艅

Nie tylko innowacyjne, ale te偶 skrojone na miar臋, zindywidualizowane i kojarz膮ce si臋 z luksusem. Wyroby, po kt贸re nabywcy si臋gaj膮 dzi艣 najch臋tniej, w艂a艣nie takimi cechami si臋 wyr贸偶niaj膮, a obowi膮zuj膮ce trendy nie pozostawiaj膮 producentom z艂udze艅 鈥 ka偶dy klient chce poczu膰 si臋 wyj膮tkowo. [...]
Czytaj dalej

10
02.2017

Metalizacja kolorowa

Metalizacja pr贸偶niowa to obecnie jedna z najbardziej efektownych metod zdobienia opakowa艅 z tworzyw sztucznych. Technika ta uszlachetnia opakowanie i pozwala wyr贸偶ni膰 produkt na rynku. Efekt stanowi idealnie g艂adka pow艂oka o po艂ysku wypolerowanego metalu. Innowacyjne technologie pozwalaj膮 na uzyskanie pow艂ok metalizowanych [...]
Czytaj dalej

06
02.2017

S艂oiki do kosmetyki bia艂ej z Surlynu

Surlyn jest jednym z najbardziej przysz艂o艣ciowych tworzyw w produkcji opakowa艅 dla kosmetyki bia艂ej. Posiada wszelkie cechy istotne z punktu widzenia idealnego opakowania kosmetycznego 鈥 ma przezroczysto艣膰 szk艂a, jest lekki i niet艂uk膮cy. Projektanci natomiast ceni膮 Surlyn za mo偶liwo艣膰 tworzenia nieograniczonych kszta艂t贸w [...]
Czytaj dalej

20
01.2017

Surlyn w nowych ods艂onach

Surlyn (jonomer etylenu) jest tworzywem znajduj膮cym szerokie zastosowanie w bran偶y opakowa艅 kosmetycznych. Charakteryzuje si臋 ponadprzeci臋tn膮 przejrzysto艣ci膮, odporno艣ci膮 na uszkodzenia mechaniczne i chemiczne oraz mniejsz膮 wag膮 w por贸wnaniu do powszechnie stosowanego szk艂a. Najwi臋ksze firmy kosmetyczne na 艣wiecie doceniaj膮 wyj膮tkowe w艂a艣ciwo艣ci tego [...]
Czytaj dalej

13
01.2017

Z艂o偶ono艣膰 form opakowa艅 perfumeryjnych

Intryguj膮ce, 艂膮cz膮ce najrozmaitsze materia艂y, wykorzystuj膮ce si艂臋 koloru i faktury 鈥 przyci膮gaj膮ce uwag臋 w ka偶dy mo偶liwy spos贸b. Opakowania perfum s膮 dzi艣 nierozerwalnie zwi膮zane z zapachem, kt贸ry jest w nich zamkni臋ty i stanowi膮 jeden z wielu sk艂adnik贸w kampanii maj膮cej na celu skuteczne [...]
Czytaj dalej

09
01.2017

Proces produkcji perfum

Perfumy 鈥 znane ju偶 w czasach staro偶ytnych (Egipt, Mezopotamia, Rzym), cenione w 艣redniowieczu i w czasach renesansu, uwielbiane na dworze Marii Antoniny i rozchwytywane w czasach Napoleona Bonaparte鈥 Kiedy艣 komponowane by艂y wy艂膮cznie z esencji naturalnego pochodzenia przez artyst贸w, dzi艣 wytwarzane [...]
Czytaj dalej

02
01.2017

Opakowanie cenniejsze ni偶 produkt

Wygl膮d ka偶dego z element贸w wchodz膮cych w sk艂ad opakowa艅 perfumeryjnych nigdy nie jest dzie艂em przypadku. To wypadkowa pracy zespo艂owej wielu specjalist贸w, kt贸rzy w procesie tworzenia produktu analizuj膮, testuj膮 i obliczaj膮. Wszystko po to, aby zaprojektowane opakowanie perfumeryjne, czyli butelka, nasadka, atomizer [...]
Czytaj dalej