JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Wiecznie młode polskie marki, które powracają

Polskie marki kosmetyczne uwielbiają zarówno Polki, jak i Polacy. W czym tak naprawdę tkwi ich fenomen i dlaczego tak bardzo je lubimy pomimo upływającego czasu i coraz większym możliwościom wyboru?

Pani Walewska i Brutal – zapachy wiecznie młode

Miraculum to jedno z najstarszych polskich przedsiębiorstw kosmetycznych założone przez krakowskiego lekarza Leona Luster w 1924 roku. To właśnie doktor Luster jest autorem tych wspaniałych zapachów, które zagnieździły się mocno w pamięci Polaków. Pani Walewska zawsze kojarzona była z ekstrawagancją i luksusem, natomiast słynny już Brutal nawiązywał do natury każdego mężczyzny. Ludzie wystawali w kolejkach, aby móc zakupić te wspaniałe zapachy i zabrać je ze sobą do domu lub wysłać znajomym czy rodzinie poza granice państwa. Pani Walewska jako symbol luksusu otwierała różne drzwi, np. te w urzędach. Dając ją w prezencie można było załatwić wiele różnych spraw. Ponadto była ona bardzo popularna również za wschodnią granicą. Te dwa zapachy stanowiły kwintesencję PRL, stanowią narodowe dobro i doskonale mają się obecnie na polskim rynku, mimo iż w latach 2009-2010 ich produkcja została zarzucona. Na szczęście jednak powróciły one w wielkim stylu tylko dlatego, że wielu klientów się o nie upomniało. Obecnie perfumy sprzedawane są na rynek hiszpański i również Chiny zainteresowały się ich historią.

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Kultowe polskie marki kosmetyczne – Celia

Celia należy do jednej z najstarszych i najbardziej znanych polskich marek kosmetycznych. Powstała ona w 1959 roku, kiedy to opracowano recepturę pomadki do ust i nadano jej imię Celia. Następnie mianem tym zostały opatrzone również inne kosmetyki wywodzące się spod znaku tej marki, a Celia stała się symbolem kobiecego piękna i urody. Polki od pokoleń korzystają z kosmetyków tej marki, ponieważ wiedzą, że mogą liczyć na ich wysoką jakość oraz doskonałe efekty. Marka cieszy się ogromną popularnością na rynku i jest rozpoznawalna, a także jest postrzegana jako marka godna zaufania dzięki swojej bogatej i pięknej historii.

Zdjęcie

Zdjęcie

Wiecznie młode marki kosmetyczne – Biały Jeleń

Biały Jeleń powstał w 1921 roku początkowo jako Fabryka Przetworów Tłuszczowych Spółka Akcyjna w Trzebini, a następnie jako SCHICHT-LEVER. Koncern rozpoczął od produkcji szarego mydła wykorzystywanego głównie jako środek piorący. W późniejszym czasie mydło zaczęto również wykorzystywać do celów higieny osobistej, jak i gospodarczej i to właśnie wtedy rzesze Polaków pokochały ten produkt. Obecnie Biały Jeleń to seria hipoalergicznych kosmetyków i środków czystości, których receptura oparta jest na naturalnych składnikach oraz kompozycjach zapachowych, które zapewniają komfort pielęgnacji na co dzień. Kosmetyki Biały Jeleń uwielbiają w szczególności alergicy, miłośnicy ekologii, a także mamy. Biały Jeleń to polska marka z bogatą tradycją, która budzi respekt oraz zaufanie wśród swoich wiernych odbiorców i klientów.

Zdjęcie

Zdjęcie

Na czym polega fenomen polskich marek?

Przede wszystkim na tym, że zna je praktycznie każdy, ponieważ istnieją w świadomości Polaków już od wielu lat. Ponadto wszystkie wymienione powyżej marki zyskały miano kultowych i można je zakupić praktycznie wszędzie. Młodzi ludzie kupują je jako gadżety, natomiast nieco starsi kupują, ponieważ są do nich przywiązani i uwielbiają ten zapach wspaniałych czasów i młodości. Celia, Bell czy Biały Jeleń to marki, które obecnie oferują produkty najwyższej jakości i zdecydowanie górują nad innymi firmami kosmetycznymi dlatego, że budzą zaufanie i respekt dzięki doskonałym opiniom i wyrobionej już od dawna marce.

Powrót do listy artykułów

Facebook

Tagi:

airlessamerykaaplikacje mobilneatomizerautomatyzacjabarwienie tworzyw sztucznychbarwienie w masiebiokosmetykiblogerki kosmetyczneblogi tematycznebrand herobranża kosmetycznabutelkicertyfikacjachanelciężardermokosmetykidesigndrewniane nasadkidrewnodziecie-commerceergonomiafilmyflakonformaformowanie wtryskowefrancjagrassegrupa docelowaheinz glashexagonhistoriahistoria perfumhistoria perfumhistoria przemysłu kosmetycznegohot-stampinginspiracjeinstant beautyjakośćkolor pantonekolor rokukolorykolory perfumkomplety perfumeryjnekonsumencikontrola jakościkosmetyka białakosmetykikosmetyki aptecznekosmetyki dla dziecikosmetyki dla nastolatkówkosmetyki dla niemowlątkosmetyki luksusowekosmetyki naturalnekosmetyki ochronnekosmetyki organicznekosmetyki przyszłościkosmetyki relaksacyjnekosmetyki wegańskiekosmetyki wiek+kreatywne opakowaniakremykształty opakowańkulturalakierowanie UVlogistykalokowanie produktuluksusluksusowe perfumymagazynowaniemarketingmarki własnemasa opakowańmateriałmateriałymetalmetalizacjametalizacja próżniowametalizowaniemilenialsinarzędziownianasadkanasadkinasadki perfumeryjnenowe technologienuty zapachoweoczekiwania konsumentówopakowaniaopakowaniaopakowania jednorazoweopakowania kosmetyczneopakowania perfumopakowania perfumeryjneopakowania perfumeryjneopakowania specjalistyczneopakowanieopisy perfumorionoświetleniepartnerzypercepcja barwyperfumyperfumyperfumy celebrytówperfumy do wnętrzperfumy luksusoweperfumy unisexpersonalizacjapielęgnacjapolitechpolitech metalizacjapolitech przetwórstwo tworzywpolitech wtryskarkipolskie przedsiębiorstwa kosmetycznepopkulturaporadyproces produkcjiproces produkcji perfumproces projektowaniaprodukcjaprodukcja opakowańproduktprodukty walentynkoweprojektowanieprojektowanie opakowańprzemysłprzemysł 4.0przemysł kosmetycznyrewolucja przemysłowarynek kosmetycznyrynek produktów biosingle sourcingskładnikiskładniki perfumslow lifesłoikiSocial Mediasprzedażsprzedaż kosmetykówsurlynsystemy ząrzdzania jakościąszkłotargi branżowetechnologiatrendytrendy 2018trendy 2019trendy konsumenckietwarz markitworzywa sztuczneusawtryskownia politechwybór perfumwywiadzakupyZamknięciazamknięcia perfumeryjnezamówieniazastosowanie barw w perfumiarstwiezdobienia opakowańzdobieniezmniejszanie objętości

Kategorie:

Trendy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *