JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

31
03.2017

Proces projektowania opakowań (cz. II)

W poprzedniej części artykułu dotyczącej procesu projektowania opakowań opisane zostały te nieco bardziej abstrakcyjne kwestie, związane z analizą rynku (m.in. konkurencji, potrzeb klientów). Poruszyliśmy temat rozwijania koncepcji produktu oraz przygotowywania założeń do rozpoczęcia realizacji projektu opakowania. A jak wyglądają kolejne [...]
Czytaj dalej

17
03.2017

Proces projektowania opakowań (cz. I)

Dobrze zaprojektowane i profesjonalnie wykonane opakowanie jest dziś jak oręż, dzięki któremu kreowany produkt toruje sobie drogę do serc klientów. Nie dziwi więc fakt, że przygotowanie wdrożenia nowego wyrobu zajmuje wiele czasu i wymaga zaangażowania sztabu specjalistów. Proces projektowania opakowania [...]
Czytaj dalej

01
03.2017

Jak podkreślić luksusowy charakter Twojego produktu?

Wylansowanie luksusowego produktu to cel wielu marek, jednak nie jest on łatwy do osiągnięcia. Sukces to z reguły wypadkowa wielopoziomowych i wieloetapowych działań promocyjnych, a także skrupulatnej dbałości o każdy szczegół – wszak podanie wymagającym Klientom czegoś, co nie spełni [...]
Czytaj dalej

17
02.2017

Personalizacja opakowań

Nie tylko innowacyjne, ale też skrojone na miarę, zindywidualizowane i kojarzące się z luksusem. Wyroby, po które nabywcy sięgają dziś najchętniej, właśnie takimi cechami się wyróżniają, a obowiązujące trendy nie pozostawiają producentom złudzeń – każdy klient chce poczuć się wyjątkowo. [...]
Czytaj dalej

10
02.2017

Metalizacja kolorowa

Metalizacja próżniowa to obecnie jedna z najbardziej efektownych metod zdobienia opakowań z tworzyw sztucznych. Technika ta uszlachetnia opakowanie i pozwala wyróżnić produkt na rynku. Efekt stanowi idealnie gładka powłoka o połysku wypolerowanego metalu. Innowacyjne technologie pozwalają na uzyskanie powłok metalizowanych [...]
Czytaj dalej

06
02.2017

Słoiki do kosmetyki białej z Surlynu

Surlyn jest jednym z najbardziej przyszłościowych tworzyw w produkcji opakowań dla kosmetyki białej. Posiada wszelkie cechy istotne z punktu widzenia idealnego opakowania kosmetycznego – ma przezroczystość szkła, jest lekki i nietłukący. Projektanci natomiast cenią Surlyn za możliwość tworzenia nieograniczonych kształtów [...]
Czytaj dalej

20
01.2017

Surlyn w nowych odsłonach

Surlyn (jonomer etylenu) jest tworzywem znajdującym szerokie zastosowanie w branży opakowań kosmetycznych. Charakteryzuje się ponadprzeciętną przejrzystością, odpornością na uszkodzenia mechaniczne i chemiczne oraz mniejszą wagą w porównaniu do powszechnie stosowanego szkła. Największe firmy kosmetyczne na świecie doceniają wyjątkowe właściwości tego [...]
Czytaj dalej

13
01.2017

Złożoność form opakowań perfumeryjnych

Intrygujące, łączące najrozmaitsze materiały, wykorzystujące siłę koloru i faktury – przyciągające uwagę w każdy możliwy sposób. Opakowania perfum są dziś nierozerwalnie związane z zapachem, który jest w nich zamknięty i stanowią jeden z wielu składników kampanii mającej na celu skuteczne [...]
Czytaj dalej

09
01.2017

Proces produkcji perfum

Perfumy – znane już w czasach starożytnych (Egipt, Mezopotamia, Rzym), cenione w średniowieczu i w czasach renesansu, uwielbiane na dworze Marii Antoniny i rozchwytywane w czasach Napoleona Bonaparte… Kiedyś komponowane były wyłącznie z esencji naturalnego pochodzenia przez artystów, dziś wytwarzane [...]
Czytaj dalej

02
01.2017

Opakowanie cenniejsze niż produkt

Wygląd każdego z elementów wchodzących w skład opakowań perfumeryjnych nigdy nie jest dziełem przypadku. To wypadkowa pracy zespołowej wielu specjalistów, którzy w procesie tworzenia produktu analizują, testują i obliczają. Wszystko po to, aby zaprojektowane opakowanie perfumeryjne, czyli butelka, nasadka, atomizer [...]
Czytaj dalej