JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Miniopakowania – Maxisukces

Wraz z rozwojem branży turystycznej i coraz łatwiejszym przemieszczaniem się, wzrasta liczba osób podróżujących po świecie. Wygoda, a także rygorystyczne przepisy dotyczące bagażu sprawiają, że coraz popularniejsze staje się korzystanie z miniopakowań kosmetycznych. Czy warto wykorzystać ten trend i wprowadzić do stałej (lub przynajmniej sezonowej) oferty produkty o mniejszej pojemności? Z pewnością tak!

Już w 2013 roku linia easyJet, poprzez firmę badawczą TNS Omnibus, sprawdziła, jak podróżują Europejczycy. Okazało się, że liczba osób zmieniających miejsce pobytu jest o wiele wyższa, niż jeszcze 20 lat temu. Nowe pokolenie podróżników zyskało nawet swoją nazwę – to Globtrottersi, dla których domem jest świat. Warto zauważyć, że 56,5% dzieci do 10 roku życia ma już za sobą wyjazd zagraniczny. Z kolei w 2016 roku sieć hoteli Vienna House badała, jak wyglądają podróże służbowe Polaków. Doszła do wniosku, że dominują liczne, choć krótkie (jedno- lub dwudniowe) wyjazdy. Można przypuszczać, że zdecydowana większość osób zabiera ze sobą jedynie bagaż podręczny, a co za tym idzie – z pewnością docenia zminiaturyzowane opakowania kosmetyczne.

Źródło

Kobiety są typem klienta wymagającego, ale jednocześnie wiernego. Gdy przywiążą się do produktu, pragną z niego korzystać wszędzie – także w czasie podróży służbowej czy urlopu. Możliwość spakowania do bagażu ulubionego balsamu czy żelu po prysznic sprawia, że czują się lepiej i jeszcze bardziej doceniają markę. Mężczyźni z kolei stawiają na praktycyzm – zamiast wozić duże opakowania, wolą takie, które zużyją przed powrotem do domu. Tę prawidłowość zauważyła już pewna grupa producentów (mowa tu o markach takich jak Nivea, Ziaja, Tołpa, Taft czy Syoss), oferując swoim klientom kosmetyki w opakowaniach o mniejszej pojemności. Na sklepowych półkach pojawiają się zatem małe pasty do zębów, mydła czy szampony do włosów.

Źródło

Tego typu rozwiązania są bardzo cenione przez klientów, dla których ogromnie liczy się, by móc korzystać z tego, co lubią. Wsłuchując się w głos konsumentów można jednak zauważyć pewnie niezadowolenie co do wizualnego odbioru minikosmetyków. Na forach czy blogach nie brak opinii, że klientki odczuwają rozczarowanie, gdy – zamiast zminiaturyzowanej wersji swojego ulubionego kosmetyku – otrzymują tę samą zawartość w mniej atrakcyjnym opakowaniu. Wizualny aspekt jest niezwykle istotny, dlatego w damskiej torebce częściej można spotkać 30-mililitrowy flakonik perfum niż niczym niewyróżniającą się roletkę zapachową.

 

Źródło

Dobry producent opakowań jest w stanie wykonać zminiaturyzowane wersje opakowań standardowych. Dlatego warto zastanowić się, czy nie opłaca się w nie zainwestować, by zyskać wdzięczność klientów i szansę na wyróżnienie się spośród zunifikowanych buteleczek i tubek. Bez względu na to, czy to będzie podróżna wersja tuszu do rzęs, flakonu perfum, balsamu czy słoiczka kremu – jak mówi przysłowie: małe jest piękne. I – w tym wypadku – wizerunkowo opłacalne.

Powrót do listy artykułów

Facebook

Tagi:

airlessamerykaaplikacje mobilneatomizerautomatyzacjabarwienie tworzyw sztucznychbarwienie w masiebiokosmetykiblogerki kosmetyczneblogi tematycznebrand herobranża kosmetycznabutelkicertyfikacjachanelciężardermokosmetykidesigndrewniane nasadkidrewnodziecie-commerceergonomiafilmyflakonformaformowanie wtryskowefrancjagrassegrupa docelowaheinz glashexagonhistoriahistoria perfumhistoria perfumhistoria przemysłu kosmetycznegohot-stampinginspiracjeinstant beautyjakośćkolor pantonekolor rokukolorykolory perfumkomplety perfumeryjnekonsumencikontrola jakościkosmetyka białakosmetykikosmetyki aptecznekosmetyki dla dziecikosmetyki dla nastolatkówkosmetyki dla niemowlątkosmetyki luksusowekosmetyki naturalnekosmetyki ochronnekosmetyki organicznekosmetyki przyszłościkosmetyki relaksacyjnekosmetyki wegańskiekosmetyki wiek+kreatywne opakowaniakremykształty opakowańkulturalakierowanie UVlogistykalokowanie produktuluksusluksusowe perfumymagazynowaniemarketingmarki własnemasa opakowańmateriałmateriałymetalmetalizacjametalizacja próżniowametalizowaniemilenialsinarzędziownianasadkanasadkinasadki perfumeryjnenowe technologienuty zapachoweoczekiwania konsumentówopakowaniaopakowaniaopakowania jednorazoweopakowania kosmetyczneopakowania perfumopakowania perfumeryjneopakowania perfumeryjneopakowania specjalistyczneopakowanieopisy perfumorionoświetleniepartnerzypercepcja barwyperfumyperfumyperfumy celebrytówperfumy do wnętrzperfumy luksusoweperfumy unisexpersonalizacjapielęgnacjapolitechpolitech metalizacjapolitech przetwórstwo tworzywpolitech wtryskarkipolskie przedsiębiorstwa kosmetycznepopkulturaporadyproces produkcjiproces produkcji perfumproces projektowaniaprodukcjaprodukcja opakowańproduktprodukty walentynkoweprojektowanieprojektowanie opakowańprzemysłprzemysł 4.0przemysł kosmetycznyrewolucja przemysłowarynek kosmetycznyrynek produktów biosingle sourcingskładnikiskładniki perfumslow lifesłoikiSocial Mediasprzedażsprzedaż kosmetykówsurlynsystemy ząrzdzania jakościąszkłotargi branżowetechnologiatrendytrendy 2018trendy 2019trendy konsumenckietwarz markitworzywa sztuczneusawtryskownia politechwybór perfumwywiadzakupyZamknięciazamknięcia perfumeryjnezamówieniazastosowanie barw w perfumiarstwiezdobienia opakowańzdobieniezmniejszanie objętości

Kategorie:

Trendy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *