JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

13
10.2020
politech nasadki

Nasadka perfumeryjna: transparentna, barwiona czy metalizowana?

Szeroko rozwinięta oferta zamknięć perfumeryjnych standardowych jest błogosławieństwem dla wielu firm kosmetycznych, które chcą wyróżnić swoje produkty. Ogromna liczba wzorów, materiałów, zdobień i dodatków sprawiają jednak, że dobór idealnego zwieńczenia dla flakonu perfum staje się sprawą wymagającą burzy mózgów. Poza [...]
Czytaj dalej

31
07.2020
perfume packaging

Historia statku widmo i… pewnych perfum

Historie opowiadające o „statkach widmo” znamy jedynie z morskich legend i hollywoodzkich filmów. Nie wszystkie z nich są jednak wytworami wyobraźni wilków morskich i kinowych scenarzystów. Jedna z najbardziej znanych wiąże się z równie ciekawą zagadką niemal 150 letnich perfum, [...]
Czytaj dalej

07
07.2020
perfumy

Niedoceniane zapachy drzew

Kiedy dyskusje w towarzystwie zejdzie na temat perfum, kolejne dygresja często doprowadzają nas do ciekawostek związanych z ich składnikami. Tak się składa, że najbardziej znane wszystkim są komponenty nietypowe. I tak pojawiają się żarty z faktu, że Ambra to przecież [...]
Czytaj dalej

16
06.2020
wtryskownia Politech

Wszechstronność firm kosmetycznych i opakowaniowych – zaleta w czasach kryzysu

Od kilku miesięcy świat boryka się ogromnymi problemami wynikłymi z kryzysu wywołanego przez pandemię wirusa SARS-COV 2. Kiedy wśród zagrożeń jako pierwsze wymienia się oczywiście ryzyko utraty zdrowia lub życia ogromnej liczby ludzi, to równolegle pojawiają się również obawy o [...]
Czytaj dalej

29
04.2020
opakowania kosmetyczne

Kompletne opakowania perfumeryjne – Single Sourcing w praktyce

W latach 80 XX wieku międzynarodowe koncerny zaczęły rozpatrywać najlepsze możliwości pozyskiwania półproduktów. W tamtym okresie dotyczyło to głównie fabryk samochodowych, które powstawały poza rodzimymi państwami. Firmy zastanawiały się, czy zakład składająca auta powinna opierać się tylko na sprawdzonym dostawcy [...]
Czytaj dalej

24
03.2020

Twarz marki – prosty sposób zbudowania charakteru firmy

Za każdą marką stoją pewne wartości i opinie, które wypracowane zostały na przestrzeni lat. Nie zawsze jednak skojarzenia związane z firmą są takie, o jakich marzyliby jej włodarze. Właśnie wtedy do gry można wprowadzić postać Ambasadora Marki, Twarzy Marki, czy [...]
Czytaj dalej

13
02.2020
metalizacja polska Politech

Droga Politech do Przemysłu 4.0 – część 2

Przez pierwsze lata istnienia firma z Osielska zajmowała się produkcją przedmiotów codziennego użytku z polipropylenu, takich jak artykuły biurowe czy wyposażenie kuchni. Duża zmiana przyszła jednak w 1999 roku, kiedy założyciel przedsiębiorstwa – Jan Nawrocki poważnie zainteresował się produkcją z innowacyjnego [...]
Czytaj dalej

04
12.2019
metalizacja politech

Droga Politech do Przemysłu 4.0 – cześć 1

Dążenie do innowacyjności i ciągła chęć rozwoju przyświecały naszej firmie od pierwszych dni istnienia. W 1999 roku, zaledwie rok po założeniu przedsiębiorstwa, właściciel – Jan Nawrocki, poważnie zainteresował się niespotykanym do tej pory tworzywem, jakim był Surlyn. Skomplikowany proces obróbki tego materiału, [...]
Czytaj dalej

25
09.2019

Kosmetyki wiek+ – skuteczne targetowanie czy ageizm?

Dbając o dzieci ze szczególną uwagą dobieramy produkty kosmetyczne przeznaczone dla ich skóry i wieku – często dostosowując się nie tylko do lat życia, ale nawet miesięcy. Oczywiste wydawać by się mogło dzielenie w ten sposób produktów kosmetycznych dla starszych [...]
Czytaj dalej

24
07.2019
nasadki z drewna

Drewniane nasadki perfumeryjne – trend silniejszy niż inne

Co jakiś czas na naszym blogu wracamy do tematu aktualnych trendów w opakowaniach kosmetyki białej i perfumerii. Niektóre wzory, materiały, czy kolory pojawiają się w nich co jakiś czas z mniejszym lub większym wpływem na rynek. Mała część z nich [...]
Czytaj dalej

06
06.2019
przetwórstwo tworzyw politech

Własna narzędziownia – ogromna przewaga w branży!

Podjęcie się produkcji form wtryskowych, nie będąc typową narzędziownią jest ogromnym wyzwaniem. Prowadzenie takiego działu firmy, który jednocześnie będzie zabezpieczał bieżącą produkcję i tworzył nowe formy wydaje się grozić opóźnieniami i wieloma zdarzeniami nie do przewidzenia. Ostatecznie rozwój firmy w [...]
Czytaj dalej

08
05.2019

Slow Life – czy ma wpływ na rynek kosmetyczny?

Stres, życie zawodowe ponad prywatnym, pośpiech w działaniach, pośpiech w jedzeniu, krótki sen i brak czasu dla rodziny… Te rzeczy w dużej mierze charakteryzują dzisiejsze czasy. I to właśnie je kontestuje budzący coraz większą popularność zrównoważony tryb życia określany mianem [...]
Czytaj dalej