JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Kolorowe opakowania perfum – nowa kolekcja Adidas Vibes

W połączeniu sztuki węchowej i neuronauki, Adidas z radością ogłasza wprowadzenie na rynek swojej nowej kolekcji Adidas „Vibes”, nie tylko zapach, ale postawę, nastrój, klimat. Kolorowe opakowania perfum to nowa kolekcja Adidas Vibes stworzona we współpracy ze światowej klasy perfumiarzami, „Vibes” odpowiada na różne okazje i potrzeby codziennego życia, od sportowców w czasie wolnym po modnych, aktywnych konsumentów, jednocześnie uznając wpływ zapachów na ludzkie emocje.

Zainspirowana sportem i dziedzictwem kulturowym adidasa, zupełnie nowa kolekcja sześciu ekscytujących Eau de Parfums (EDP) została starannie stworzona, aby poprawić nastrój i emocjonalne samopoczucie, jednocześnie uchwycając i dopasowując się do dynamicznej energii codziennego życia. Każda butelka to płótno koloru i ruchu, hołd dla dynamicznego ducha marki adidas i zaprojektowana dla każdego, od sportowców w czasie wolnym po modnych, aktywnych konsumentów.

 


źródło

Uznając gorączkowe tempo współczesnego życia, presję i walkę o pozostanie w chwili obecnej, „Vibes” stają na wysokości zadania, przesuwając granice zapachu. Użytkownicy są częstowani różnorodnymi zapachami, zaprojektowanymi tak, aby poczuć się pozytywnie, jednocześnie dopasowując się do Twojego nastroju w danej chwili. Niezależnie od tego, czy chcą się wzmocnić, zrelaksować czy uciec, zawsze jest okazja Vibe, aby zanurzyć konsumentów w urzekającej i długotrwałej podróży wśród zapachów.

Konsumenci szukający ucieczki mogą wybierać między zapachami:

  • Chill Zone – Lawenda i wanilia
  • Full Recharge – Liść cedrowy i szałwia muszkatołowa
  • Energy Drive – Kardamon i różowy pieprz
  • Spark Up – różowy pieprz, pomarańcza, geranium, cytryna
  • Get Comfy – mandarynka i wanilia
  • Happy Feels – Jasmine and Grapefruit

Aby podkreślić ten nowy poziom wszechstronności i uroku w dziedzinie zapachów, marka Adidas nawiązała współpracę z wyjątkową grupą ambasadorów, od piosenkarki i autorki tekstów Avy Max, która jest liderem list przebojów, po uznaną gimnastyczkę Nia Dennis i wschodzącą sportsmenkę Sasha Zhoya. Dynamiczna grupa nie tylko będzie wspierać kolekcję, ale także ucieleśniać istotę każdego unikalnego zapachu i wartości marki. Ci wybrani partnerzy wykraczają poza tradycyjne role ambasadorów, uosabiając różnorodne nastroje i style życia, które celebruje kolekcja.

 

źródło 

Opakowanie nowych perfum Adidas Vibes

Zaprojektowana z myślą o planecie, kolekcja „Vibes” jest wykonana z dużej części opakowań pochodzących z recyklingu: nasadka zawiera co najmniej 96% plastiku pochodzącego z recyklingu poużytkowego, a butelka 25% szkła pochodzącego z recyklingu. Formuła jest wegańska. Zobowiązano się do wykorzystania alkoholu pochodzącego z recyklingu emisji dwutlenku węgla, co oznacza, że ​​CO2 jest poddawany recyklingowi w celu przekształcenia w alkohol, zamiast być uwalnianym do atmosfery.

Zapachy „Vibes” są dostępne w pojemnościach 100 ml, 50 ml i 30 ml.

Nasadka ma prosty i cylindryczny kształt, a kolor jest dopasowany do koloru gradientu wieńczącego szklaną butelkę np. zielony, pomarańcz, niebieski, żółty. Nadaje to ciekawy wizualny efekt tworząc jednolitą całość. Coraz modniejsze stają się kolorowe opakowania perfum, co udowadnia marka Adidas ze swoją nową linią  Vibes.

 

źródło 1, źródło 2 

Zdjęcie główne – źródło

Poniżej nasze produkty, które mogą pomóc Ci osiągnąć podobny efekt do powyższych zamknięć.

Nasadka OPI

 

Nasadka BELL 

Powrót do listy artykułów

Facebook

Tagi:

adidasairlessamerykaaplikacje mobilneatomizerautomatyzacjabarwienie tworzyw sztucznychbarwienie w masiebiokosmetykiblogerki kosmetyczneblogi tematycznebrand herobranża kosmetycznabutelkibutelkicertyfikacjachanelciężardermokosmetykidesigndrewniane nasadkidrewnodziecie-commerceergonomiafilmyflakonflakonformaformowanie wtryskowefragrancefrancjagrassegrupa docelowaheinz glashexagonhistoriahistoria perfumhistoria perfumhistoria przemysłu kosmetycznegohot-stampinginspiracjeinstant beautyjakośćkolorkolor pantonekolor rokukolorykolory perfumkomplety perfumeryjnekonsumencikontrola jakościkosmetyka białakosmetykikosmetyki aptecznekosmetyki dla dziecikosmetyki dla nastolatkówkosmetyki dla niemowlątkosmetyki luksusowekosmetyki naturalnekosmetyki ochronnekosmetyki organicznekosmetyki przyszłościkosmetyki relaksacyjnekosmetyki wegańskiekosmetyki wiek+kreatywne opakowaniakremykształty opakowańkulturalakierowanie UVlogistykalokowanie produktuluksusluksusowe perfumymagazynowaniemarketingmarki własnemasa opakowańmateriałmateriałymetalmetalizacjametalizacja próżniowametalizowaniemilenialsinarzędziownianasadkanasadkinasadki perfumeryjnenowe technologienuty zapachoweoczekiwania konsumentówopakowaniaopakowaniaopakowania jednorazoweopakowania kosmetyczneopakowania perfumopakowania perfumeryjneopakowania perfumeryjneopakowania specjalistyczneopakowanieopisy perfumorionoświetleniepartnerzypercepcja barwyperfumyperfumyperfumy celebrytówperfumy do wnętrzperfumy luksusoweperfumy unisexpersonalizacjapielęgnacjapolitechpolitech metalizacjapolitech przetwórstwo tworzywpolitech wtryskarkipolskie przedsiębiorstwa kosmetycznepopkulturaporadyproces produkcjiproces produkcji perfumproces projektowaniaprodukcjaprodukcja opakowańproduktprodukty walentynkoweprojektowanieprojektowanie opakowańprzemysłprzemysł 4.0przemysł kosmetycznyrewolucja przemysłowarynek kosmetycznyrynek produktów biosingle sourcingskładnikiskładniki perfumslow lifesłoikiSocial Mediasprzedażsprzedaż kosmetykówsurlynsystemy ząrzdzania jakościąszkłotargi branżowetechnologiatrendytrendy 2018trendy 2019trendy konsumenckietwarz markitworzywa sztuczneusawtryskownia politechwybór perfumwywiadzakupyZamknięciazamknięcia perfumeryjnezamówieniazastosowanie barw w perfumiarstwiezdobienia opakowańzdobieniezmniejszanie objętości

Kategorie:

Trendy

Comments are closed here.