JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Nowy 2023 rok, a my mamy za sobą pierwsze targi branżowe PARIS PACKAGING WEEK, które odbyły się we Francji. Od kilku lat, cyklicznie uczestniczymy w tym wydarzeniu, ponieważ widzimy, w jakim tempie organizatorzy rozwijają i podnoszą standardy wystawiennicze, które pozwalają na odpowiednią i skuteczną promocję produktów w branży opakowań kosmetycznych i perfumeryjnych.

W wydarzeniu biorą udział światowe marki tj. Prada, L’Oréal, Chanel, Zara, Cartier i wiele innych.

Na targi PCD Paris przyjeżdżają klienci, partnerzy biznesowi, dystrybutorzy oraz dostawcy z całego świata. To idealny czas na spotkanie oraz rozmowy o projektach i trendach, które obecnie panują oraz te, które dopiero się kreują. Według danych przedstawionych przez organizatora w targach wzięło udział ponad 600 wystawców, a liczba odwiedzających w ciągu dwóch dni przekroczyła ponad 10 000 z ponad 80 krajów.

Targi są podzielone na 4 strefy branżowe:

1) ADF – innowacje w branży związanej z aerozolami i ich dozowaniem, które wykorzystujemy w gospodarstwach domowych, motoryzacji, farmaceutyce itp.

2) PLD – inspiracja i innowacje dla marek napojów premium

3) PCD – opakowania perfum i kosmetyków. PCD ma jedną misję: być katalizatorem biznesu i innowacji dla globalnej społeczności zajmującej się opakowaniami w branży kosmetycznej. Politech zaprezentował swoje stoisko z numerem P200, które cieszyło się sporym zainteresowaniem wśród projektantów, producentów perfum oraz dostawców.

4) Packaging Premiere – nowa kategoria, która pojawiła się w tym roku podczas PARIS PACKAGING WEEK 2023. Wydarzenie przyciągnie nabywców opakowań z największych marek luksusowych we Francji i na szerszym rynku europejskim w zakresie opakowań dla rynków mody, akcesoriów, biżuterii, żywności i wyrobów cukierniczych.

Innowacja związana z systemem Smart Badge, który działa w taki sposób, że odwiedzający zbliża swój identyfikator do specjalnego czytnika, a my jako wystawca mamy wszystkie niezbędne informacje o osobie, która odwiedziła nasze stoisko. W tym roku zrezygnowano z plastikowych kart, co pozytywnie wpływa na środowisko. Wirtualne wizytówki to bardzo łatwy sposób na nawiązanie kontaktu po targach, ponieważ mamy bazę danych potencjalnych klientów oraz dostawców, a nasi Specjaliści ds. Sprzedaży mogą napisać wiadomość mailową z podziękowaniem oraz ofertą produktową lub zadzwonić do osoby, nie martwiąc się o to, że ta osoba nie zostawiła papierowej wizytówki. Brak zostawionej wizytówki to częsty problem, ponieważ kontakt mógłby się urwać z powodu braku jakichkolwiek danych. Organizatorzy oferują bardzo dobrze narzędzie biznesowo-marketingowe.

 

Z relacji naszych przedstawicieli oraz partnerów biznesowych wystawiających się i odwiedzających targi, wynika jeden i niezaprzeczalny fakt, że poprzeczka jest stawiana, z roku na rok, coraz wyżej pod wieloma względami organizacyjnymi.

To wydarzenie cieszy się bardzo sporym zainteresowaniem i już teraz wiemy, że targi PCD mają się znacznie powiększyć, co skutkuje zmianą hali wystawienniczej na jeszcze większą! To znak, że rynek kosmetyków oraz opakowań perfumeryjnych rozwija się nieustannie, a organizatorzy chcą zapewnić najlepszą jakość dla wszystkich wystawców i odwiedzających.

W tym roku Politech postawił na minimalizm. Stoisko oklejone grafikami przedstawiającymi zdjęcia firmy, produkty oraz informację o tym, że Politech działa w branży opakowań już 25 lat.

 

Na stoisku przeważały kolory firmowe. Dodatkowo udało się zamówić krzesła w tym kolorze. Dodatkowo na stoisku została umieszczona informacja o tym, że firma jest producentem nasadek perfumeryjnych, co okazało się strzałem w dziesiątkę, ponieważ klienci od razu przechodzili do tematów związanych z ich potrzebami.

 

Już teraz wiemy, że ponownie pojawimy się w kolejnej edycji targów w 2024 roku. Poniżej przedstawiamy krótką fotorelację PCD Paris:

 

 

 

 

Dziękujemy wszystkim za odwiedzenie naszego stoiska, rozmowy oraz spotkania!

Powrót do listy artykułów