JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Jak podkreślić luksusowy charakter Twojego produktu?

Wylansowanie luksusowego produktu to cel wielu marek, jednak nie jest on łatwy do osiągnięcia. Sukces to z reguły wypadkowa wielopoziomowych i wieloetapowych działań promocyjnych, a także skrupulatnej dbałości o każdy szczegół – wszak podanie wymagającym Klientom czegoś, co nie spełni ich oczekiwań może poskutkować totalną katastrofą i blamażem marki na rynku.

Jak więc podkreślić luksusowy charakter produktu?

Przede wszystkim warto przyjrzeć się, jakie działania w tym zakresie podejmują znane i cenione marki luksusowe. Chanel, Versace, Louis Vouitton, Christian Dior to firmy obecne na rynku od dawna, elitarne, posiadające bogaty rodowód. Ich wysoki status sprawia, że lansując swoje wyroby mogą pozwolić sobie na wiele, nawet na dość ekscentryczne formy promocji. Nie da się oczywiście zignorować faktu, że bez względu na obraną formułę każdy, nawet najmniejszy detal dopracowany jest do perfekcji – bez względu na to, czy mówimy tutaj o kampaniach reklamowych, produktach czy może o opakowaniach.

Luksus tkwi w szczegółach

Opakowanie produktu to pierwsza linia kontaktu marki z odbiorcami, przesądzająca o być albo nie być danego wyrobu. Luksusowe marki nie oszczędzają więc środków i nieustannie poszukują nowych inspiracji w tym zakresie. Na przykładzie chociażby branży kosmetycznej można zaobserwować znaczący wzrost zainteresowania pracą rzemieślników oraz artystów. Starannie wykonane elementy z naturalnych materiałów (m.in. kamień, skóra, szkło) czy też tkane na tradycyjnych krosnach jedwabne wstążki sprawiają, że minimalistyczny flakon perfum zyskuje nowe oblicze. Metalizacja, piaskowanie, grawerowanie i inne techniki zdobnicze to również metody znakomicie sprawdzające się w podkreślaniu luksusowego charakteru produktów.

Rzemieślnicy w służbie prestiżu

Analizując branżę produktów luksusowych nie można nie zauważyć pewnego „efektu ubocznego”, jakie dążenie do unikalności spowodowało. Popyt na wyroby rzemieślnicze oraz specyficzne umiejętności sprawił, że prestiżowe marki zaczęły wspierać ginące zawody (w niektórych przypadkach można mówić wręcz o reaktywacji). Okazuje się więc, że jeszcze niedawno niedoceniani wyrobnicy są warci więcej niż złoto.

Przepis na luksus

Nie ma jednoznacznego, najlepszego przepisu na podkreślenie luksusowego charakteru wyrobu. Z pewnością ogromne znaczenie ma w tej kwestii kreatywność projektantów, znajomość najróżniejszych technik zdobniczych czy też sięganie po wysokiej jakości materiały. Najważniejsze to jednak takie skomponowanie całości, aby wszystkie elementy perfekcyjnie do siebie pasowały i spełniały oczekiwania najbardziej wymagającego Klienta.

Powrót do listy artykułów

Facebook

Tagi:

airlessamerykaaplikacje mobilneatomizerautomatyzacjabarwienie tworzyw sztucznychbarwienie w masiebiokosmetykiblogerki kosmetyczneblogi tematycznebrand herobranża kosmetycznabutelkicertyfikacjachanelciężardermokosmetykidesigndrewniane nasadkidrewnodziecie-commerceergonomiafilmyflakonformaformowanie wtryskowefrancjagrassegrupa docelowaheinz glashexagonhistoriahistoria perfumhistoria perfumhistoria przemysłu kosmetycznegohot-stampinginspiracjeinstant beautyjakośćkolor pantonekolor rokukolorykolory perfumkomplety perfumeryjnekonsumencikontrola jakościkosmetyka białakosmetykikosmetyki aptecznekosmetyki dla dziecikosmetyki dla nastolatkówkosmetyki dla niemowlątkosmetyki luksusowekosmetyki naturalnekosmetyki ochronnekosmetyki organicznekosmetyki przyszłościkosmetyki relaksacyjnekosmetyki wegańskiekosmetyki wiek+kreatywne opakowaniakremykształty opakowańkulturalakierowanie UVlogistykalokowanie produktuluksusluksusowe perfumymagazynowaniemarketingmarki własnemasa opakowańmateriałmateriałymetalmetalizacjametalizacja próżniowametalizowaniemilenialsinarzędziownianasadkanasadkinasadki perfumeryjnenowe technologienuty zapachoweoczekiwania konsumentówopakowaniaopakowaniaopakowania jednorazoweopakowania kosmetyczneopakowania perfumopakowania perfumeryjneopakowania perfumeryjneopakowania specjalistyczneopakowanieopisy perfumorionoświetleniepartnerzypercepcja barwyperfumyperfumyperfumy celebrytówperfumy do wnętrzperfumy luksusoweperfumy unisexpersonalizacjapielęgnacjapolitechpolitech metalizacjapolitech przetwórstwo tworzywpolitech wtryskarkipolskie przedsiębiorstwa kosmetycznepopkulturaporadyproces produkcjiproces produkcji perfumproces projektowaniaprodukcjaprodukcja opakowańproduktprodukty walentynkoweprojektowanieprojektowanie opakowańprzemysłprzemysł 4.0przemysł kosmetycznyrewolucja przemysłowarynek kosmetycznyrynek produktów biosingle sourcingskładnikiskładniki perfumslow lifesłoikiSocial Mediasprzedażsprzedaż kosmetykówsurlynsystemy ząrzdzania jakościąszkłotargi branżowetechnologiatrendytrendy 2018trendy 2019trendy konsumenckietwarz markitworzywa sztuczneusawtryskownia politechwybór perfumwywiadzakupyZamknięciazamknięcia perfumeryjnezamówieniazastosowanie barw w perfumiarstwiezdobienia opakowańzdobieniezmniejszanie objętości

Kategorie:

Trendy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *