JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

26 maja – Dzień Mamy i marketing okazjonalny

Marketing na specjalne okazje to strategia, która koncentruje się na wykorzystaniu konkretnych, unikalnych momentów lub wydarzeń w celu promocji produktów lub usług. Obejmuje to święta, jubileusze, rocznice, wydarzenia kulturalne czy sportowe. Marketing na specjalne okazje ma na celu przyciągnięcie uwagi klientów, zbudowanie więzi z nimi oraz zwiększenie sprzedaży poprzez dostarczenie im wartościowych ofert i doświadczeń w związku z daną okazją.

Dzisiaj jest 26 Maja – Dzień Mamy, to wyjątkowy dzień dla wszystkich kobiet. To dzień, w którym wszystkie mamy świętują poświęcenie, wytrwałość i radość z wychowania swoich pociech. W tym dniu każda z mam jest bohaterką dużych i małych dzieci. Ten dzień jest również świetną okazją dla marketerów i tworzenia ciekawych kampanii reklamowych.

Przedstawimy kilka wybranych działań marketingowych z branży beauty oraz innych znanych markach sprzedażowych.

Perfumeria Sephora, przygotowała specjalny rabat -30% na wybrane produkty pielęgnacyjne dla kobiet.

Perfumeria Douglas w swojej ofercie zaoferowała zestawy prezentowe dla mam.

Na stronie Douglasa pojawiły się również zestawy wpisów poradnikowych dla mam.

Pozostając w branży beauty możemy przedstawić również promocję polskiej marki – Dr Irena Eris, która na swoim sklepie internetowym zrobiła promocję z okazji Dania Mamy.

Poniżej znajdziesz kilka kroków, które można podjąć przy planowaniu marketingu na specjalne okazje:

1.Zidentyfikuj okazje:

Przeprowadź badania i analizę rynku, aby zidentyfikować specjalne okazje lub wydarzenia, które są istotne dla Twojej grupy docelowej. Mogą to być święta, jubileusze, ważne daty branżowe lub lokalne wydarzenia.

2.Dopasuj ofertę:

Przygotuj ofertę, która jest zgodna z tematyką i charakterem danej okazji. Może to obejmować specjalne zniżki, bonusy, limitowane produkty lub usługi, pakietowe oferty lub darmowe dodatki.

3.Kreuj tematyczne kampanie:

Stwórz kampanię marketingową skoncentrowaną wokół danej okazji. W tym przypadku będzie to Dzień Mamy. Może to obejmować tworzenie tematycznych treści, grafik, banerów reklamowych, filmów promocyjnych czy reklam, które oddają ducha i atmosferę danej okazji.

4.Wykorzystaj media społecznościowe:

Skorzystaj z popularnych platform społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter czy LinkedIn, aby promować swoje oferty i kampanie związane z Dniem Matki. Twórz unikalne hashtagi, zachęcaj do udostępniania treści związanych z okazją i angażuj się w rozmowy z klientami.

5.Twórz doświadczenia:

Opracuj działania marketingowe, które tworzą unikalne doświadczenia dla klientów związane Dniem Mamy. Może to obejmować konkursy, wydarzenia specjalne, warsztaty czy udział w lokalnych inicjatywach. Może to okazja, żeby zachęcić mamy i dzieci do wspólnej interakcji z Twoją marką lub usługą.

6.Personalizuj komunikację:

Dostosuj swoją komunikację do kobiet, które są mamą, ale również do osób, które chcą obdarować swoje mamy prezentem. Wykorzystaj personalizację w e-mailach, wiadomościach SMS czy innych kanałach komunikacji, aby przekazać klientom treści i oferty, które są dla nich istotne.

7.Mierz efektywność:

Monitoruj wyniki i mierz skuteczność swoich działań marketingowych na specjalne okazje. Analizuj wskaźniki takie jak zwiększenie sprzedaży, angażowanie klientów, wzrost świadomości marki czy reakcje społeczności online.

Pamiętaj, że marketing na specjalne okazje powinien być zgodny z wartościami i wizerunkiem Twojej marki. Ważne jest również, aby dbać o długoterminowe relacje z klientami i dostarczać im wartość nie tylko podczas specjalnych okazji, ale również na co dzień.

 

Wszystkim Mamom życzymy Wszystkiego, co najlepsze!

Dużo uśmiechu i zadowolenia ze swoich pociech!

Zarząd i pracownicy Politech.

Powrót do listy artykułów

Facebook

Tagi:

adidasairlessamerykaaplikacje mobilneatomizerautomatyzacjabarwienie tworzyw sztucznychbarwienie w masiebiokosmetykiblogerki kosmetyczneblogi tematycznebrand herobranża kosmetycznabutelkibutelkicertyfikacjachanelciężardermokosmetykidesigndrewniane nasadkidrewnodziecie-commerceergonomiafilmyflakonflakonformaformowanie wtryskowefragrancefrancjagrassegrupa docelowaheinz glashexagonhistoriahistoria perfumhistoria perfumhistoria przemysłu kosmetycznegohot-stampinginspiracjeinstant beautyjakośćkolorkolor pantonekolor rokukolorykolory perfumkomplety perfumeryjnekonsumencikontrola jakościkosmetyka białakosmetykikosmetyki aptecznekosmetyki dla dziecikosmetyki dla nastolatkówkosmetyki dla niemowlątkosmetyki luksusowekosmetyki naturalnekosmetyki ochronnekosmetyki organicznekosmetyki przyszłościkosmetyki relaksacyjnekosmetyki wegańskiekosmetyki wiek+kreatywne opakowaniakremykształty opakowańkulturalakierowanie UVlogistykalokowanie produktuluksusluksusowe perfumymagazynowaniemarketingmarki własnemasa opakowańmateriałmateriałymetalmetalizacjametalizacja próżniowametalizowaniemilenialsinarzędziownianasadkanasadkinasadki perfumeryjnenowe technologienuty zapachoweoczekiwania konsumentówopakowaniaopakowaniaopakowania jednorazoweopakowania kosmetyczneopakowania perfumopakowania perfumeryjneopakowania perfumeryjneopakowania specjalistyczneopakowanieopisy perfumorionoświetleniepartnerzypercepcja barwyperfumyperfumyperfumy celebrytówperfumy do wnętrzperfumy luksusoweperfumy unisexpersonalizacjapielęgnacjapolitechpolitech metalizacjapolitech przetwórstwo tworzywpolitech wtryskarkipolskie przedsiębiorstwa kosmetycznepopkulturaporadyproces produkcjiproces produkcji perfumproces projektowaniaprodukcjaprodukcja opakowańproduktprodukty walentynkoweprojektowanieprojektowanie opakowańprzemysłprzemysł 4.0przemysł kosmetycznyrewolucja przemysłowarynek kosmetycznyrynek produktów biosingle sourcingskładnikiskładniki perfumslow lifesłoikiSocial Mediasprzedażsprzedaż kosmetykówsurlynsystemy ząrzdzania jakościąszkłotargi branżowetechnologiatrendytrendy 2018trendy 2019trendy konsumenckietwarz markitworzywa sztuczneusawtryskownia politechwybór perfumwywiadzakupyZamknięciazamknięcia perfumeryjnezamówieniazastosowanie barw w perfumiarstwiezdobienia opakowańzdobieniezmniejszanie objętości

Comments are closed here.