JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Kosmetyki na zimę – przed czym powinny chronić?

Choć na świecie wciąż nie brakuje zwolenników używania jednego produktu kosmetycznego przez cały rok i w każdej sytuacji, to wraz z rosnącą świadomością zmiennych potrzeb organizmu, liczba tych osób się malej.

Tak samo jak innych kosmetyków powinny używać osoby o różnych rodzajach skóry, tak samo dobierać preparaty powinno się w zależności od warunków zewnętrznych. Latem klienci chętnie zwracają uwagę na to, aby produkty dobrze nawilżały skórę, czy chroniły ją przed szkodliwym wpływem promieni UV. Konsumenci nieco mniej angażują się w dobór kosmetyków zimą. A to błąd. Zimą skóra narażona jest na liczne niebezpieczne czynniki. Przed czym i w jaki sposób powinny chronić zimowe kosmetyki? Jak opakować produkt, aby zimą przyciągał wzrok klienta?

Zdjęcie

Przed czym się chronić zimą?

Zimą ciało człowieka narażone jest na wiele niekorzystnych zjawisk. Gwałtowne spadki temperatury do -10, czy nawet -20 stopni w dłuższej perspektywie mogą być wyniszczające dla skóry. Podobnie niekorzystny może być zimny wiatr, który bardzo wysusza skórę. Bardzo groźna może się także okazać para, która wydobywa się z ust i nosa, a przy niskich temperaturach zamarza na naszej twarzy.

Problemem, na który świat kosmetyków dopiero niedawno zwrócił uwagę są zanieczyszczenia, w tym smog. Również ten czynnik zewnętrzny brany jest coraz częściej pod uwagę w trakcie projektowanie nowych kosmetyków na zimę.

Przykład kosmetyków anty-smogowych. Zdjęcie

Należy również pamiętać, że zima wymaga dodatkowych warstw ubrań, szalików, apaszek, czapek, czy rękawiczek, które mogą obcierać delikatną skórę, a nawet powodować reakcje alergiczne. Jakie kosmetyki mogą pomóc skórze przetrwać ten trudny okres?

Zdjęcie

Co musi zawierać kosmetyk na zimę, aby był skuteczny?

Produktu stosowane zimą powinny mocno nawilżać i odżywiać. W ich składzie nie powinno zabraknąć olejów roślinnych, nienasyconych kwasów tłuszczowych, czy antyoksydantów. Wszelkie podrażnienia skóry spowodowane warunkami atmosferycznymi powinny być zawczasu łagodzone. Pomóc w tym mogą składniki takie jak aloes, algi morskie, czy len.

Zdjęcie

Jedną z najważniejszych zasad dotyczących produkcji kosmetyków ochronnych jest brak wody w składzie. Woda przyśpiesza wysuszanie skóry, a jej zawartość w kosmetyku może być szczególnie niebezpieczna zimą, przy ujemnych temperaturach. Zamiast wody, w preparatach na zimę powinny się znaleźć różnego rodzaju naturalne masła, jak na przykład shea. Korzystnymi składnikami będą również mocznik, nierafinowane oleje roślinne, gliceryna roślinna, czy mango. Nie zaszkodzi też filtr UV, szczególnie dla osób, które zimą zamierzają spędzać dużo czasu na świeżym powietrzu, na przykład jeżdżąc na nartach.

Zdjęcie

Kreatywne zimowe opakowania

Pamiętajmy, że nowe zimowe produkty, czy też standardowe produkty, zostają często dodatkowo zdobione na okres zimowy, aby swoją szatą przyciągać uwagę klientów. Kosmetyki na zimę samym wyglądem mają mówić klientowi, że pomogą właśnie w tym mroźnym okresie.

Zdjęcie

Aby przyciągnąć klienta do swoich produktów zimą należy więc przemyśleć stworzenie kosmetycznych linii produktowych na tę porę roku. Zapomnieć nie można również o dobrym składzie, który nie zawiedzie konsumentów swoim działaniem. Wisienką na torcie powinno być natomiast opakowanie, które już z daleka przyciągnie wzrok potencjalnych nabywców i od razu przyniesie pozytywne skojarzenie.

Powrót do listy artykułów

Facebook

Tagi:

adidasairlessamerykaaplikacje mobilneatomizerautomatyzacjabarwienie tworzyw sztucznychbarwienie w masiebiokosmetykiblogerki kosmetyczneblogi tematycznebrand herobranża kosmetycznabutelkibutelkicertyfikacjachanelciężardermokosmetykidesigndrewniane nasadkidrewnodziecie-commerceergonomiafilmyflakonflakonformaformowanie wtryskowefragrancefrancjagrassegrupa docelowaheinz glashexagonhistoriahistoria perfumhistoria perfumhistoria przemysłu kosmetycznegohot-stampinginspiracjeinstant beautyjakośćkolorkolor pantonekolor rokukolorykolory perfumkomplety perfumeryjnekonsumencikontrola jakościkosmetyka białakosmetykikosmetyki aptecznekosmetyki dla dziecikosmetyki dla nastolatkówkosmetyki dla niemowlątkosmetyki luksusowekosmetyki naturalnekosmetyki ochronnekosmetyki organicznekosmetyki przyszłościkosmetyki relaksacyjnekosmetyki wegańskiekosmetyki wiek+kreatywne opakowaniakremykształty opakowańkulturalakierowanie UVlogistykalokowanie produktuluksusluksusowe perfumymagazynowaniemarketingmarki własnemasa opakowańmateriałmateriałymetalmetalizacjametalizacja próżniowametalizowaniemilenialsinarzędziownianasadkanasadkinasadki perfumeryjnenowe technologienuty zapachoweoczekiwania konsumentówopakowaniaopakowaniaopakowania jednorazoweopakowania kosmetyczneopakowania perfumopakowania perfumeryjneopakowania perfumeryjneopakowania specjalistyczneopakowanieopisy perfumorionoświetleniepartnerzypercepcja barwyperfumyperfumyperfumy celebrytówperfumy do wnętrzperfumy luksusoweperfumy unisexpersonalizacjapielęgnacjapolitechpolitech metalizacjapolitech przetwórstwo tworzywpolitech wtryskarkipolskie przedsiębiorstwa kosmetycznepopkulturaporadyproces produkcjiproces produkcji perfumproces projektowaniaprodukcjaprodukcja opakowańproduktprodukty walentynkoweprojektowanieprojektowanie opakowańprzemysłprzemysł 4.0przemysł kosmetycznyrewolucja przemysłowarynek kosmetycznyrynek produktów biosingle sourcingskładnikiskładniki perfumslow lifesłoikiSocial Mediasprzedażsprzedaż kosmetykówsurlynsystemy ząrzdzania jakościąszkłotargi branżowetechnologiatrendytrendy 2018trendy 2019trendy konsumenckietwarz markitworzywa sztuczneusawtryskownia politechwybór perfumwywiadzakupyZamknięciazamknięcia perfumeryjnezamówieniazastosowanie barw w perfumiarstwiezdobienia opakowańzdobieniezmniejszanie objętości

Kategorie:

Trendy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *