JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Kosmetyki od influencerów. Genzie to projekt Friza, który odnosi rekordowe sukcesy.

Polska marka Bell wykorzystała rozpoznawalność oraz potencjał projektu Friza – GenZie.

Obecnie wielu youtuberów, influencerów oraz raperów sygnuje produkty spożywcze swoim nazwiskiem lub pseudonimem artystycznym.  Jednak coraz popularniejsze staje się wprowadzanie na rynek własnych kosmetyków. Większość odbiorców jest w wieku nastoletnim, ale znajdzie się również sporo osób, które wchodzą powoli w dorosłe życie. Youtuberzy oraz influencerzy mają pełny dostęp do danych statystycznych i demograficznych odbiorców swoich kanałów socialmedia, a to z całą pewnością pomaga w podejmowaniu współprac.

Zdjęcie ze strony bellsklep.com.pl

Marketingowy strzał w dziesiątkę!

Taką możliwość współpracy wykorzystała marka Bell, podejmując działania z ekipą Genzie – największym projektem Friza, najbardziej rozpoznawalnego Youtubera w Polsce. Przez 9 miesięcy intensywnej pracy z trzema kobietami współtworzącymi projekt Genzie – Hanią, Faustyną i Wiktorią, udało się stworzyć 7 kosmetyków w ponad 20 różnych wersjach kolorystycznych. Kolory nawiązują do nurtu girl power, kolorystyki projektu oraz całego brandu Genzie.

Zdjęcia ze strony bellsklep.com.pl

Zdjęcia ze strony bellsklep.com.pl

Youtuberki były zaangażowane w cały proces tworzenia kosmetyków – od wyboru ich barwy i konsystencji, przez opracowanie własnych receptur zapachowych, aż po design całej linii i wygląd opakowań, które odzwierciedlają cały projekt Genzie. Hania, Fausti i Wiktoria odwiedziły fabrykę Bell w Józefowie, gdzie testowały różne produkty i wielokrotnie zmieniały ich formuły, aż do momentu uzyskania oczekiwanych efektów własnej linii kosmetycznej.

Poniżej możecie zobaczyć film na kanale YouTube, gdzie w niestandardowy sposób zrobiono promocję oraz test nowej kolekcji kosmetyków od Genzie:

Tajemnica idealnej współpracy z influencerem?!

Cały proces tworzenia marki kosmetyków został powierzony twórcom internetowym, ponieważ to oni wiedzą, co ich odbiorcy lubią najbardziej, a dodatkowo potwierdza to autentyczność produktów i wartości. Ceny produktów są przystępne ze względu na klientów, którym jest proponowana kolekcja kosmetyków. Odpowiednie podejście project managera oraz doradztwo w realizacji tak dużego projektu jest drogą do sukcesu sprzedażowego nowych produktów. Marka Bell zaprosiła youtuberki do niesamowitej przygody, w której od zera mogły pracować nad kosmetykami oraz opakowaniami. Efektem tego jest autentyczne przywiązanie twórcy do reklamowanych przez siebie produktów.

Produkty influncerów na półkach sklepowych w znanej sieci supermarketów.

Wśród limitowanych kosmetyków Genzie znalazły się: pisak do piegów, mascara do rzęs, mascara do brwi, pomadka i konturówka do ust, eyeliner w słoiczku oraz paletka cieni z podpisami trójki dziewczyn. Produkty są pakowane w kartoniki, na których znalazły się hasła używane na co dzień przez Hanię, Wiktorię i Faustynę.

Czym w ogóle jest projekt Genzie?

Genzie to grupa influencerów, która mieszka wspólnie w okolicach Krakowa w dużym i nowoczesnym domu, którego właścicielem jest Friz. W skład grupy wchodzi sześcioro twórców internetowych – Hania, Świeży, Mortalcio, Wika, Bartek i Fausti. Grupa młodych osób tworzy content daily, a to oznacza, że codziennie na ich kanale YouTube pojawiają się filmy o tematyce family friendly.

Statystyki i liczby kanału Genzie.

Na dzień 23.09.2022 łączna ilość wyświetleń na kanale Genzie wynosi ponad 300 000 000!

Film promujący kosmetyki wygenerował obecnie ponad 600 000 wyświetleń i ponad 1 500 komentarzy w zaledwie 2 dni!

Powrót do listy artykułów

Facebook

Tagi:

airlessamerykaaplikacje mobilneatomizerautomatyzacjabarwienie tworzyw sztucznychbarwienie w masiebiokosmetykiblogerki kosmetyczneblogi tematycznebrand herobranża kosmetycznabutelkibutelkicertyfikacjachanelciężardermokosmetykidesigndrewniane nasadkidrewnodziecie-commerceergonomiafilmyflakonformaformowanie wtryskowefrancjagrassegrupa docelowaheinz glashexagonhistoriahistoria perfumhistoria perfumhistoria przemysłu kosmetycznegohot-stampinginspiracjeinstant beautyjakośćkolor pantonekolor rokukolorykolory perfumkomplety perfumeryjnekonsumencikontrola jakościkosmetyka białakosmetykikosmetyki aptecznekosmetyki dla dziecikosmetyki dla nastolatkówkosmetyki dla niemowlątkosmetyki luksusowekosmetyki naturalnekosmetyki ochronnekosmetyki organicznekosmetyki przyszłościkosmetyki relaksacyjnekosmetyki wegańskiekosmetyki wiek+kreatywne opakowaniakremykształty opakowańkulturalakierowanie UVlogistykalokowanie produktuluksusluksusowe perfumymagazynowaniemarketingmarki własnemasa opakowańmateriałmateriałymetalmetalizacjametalizacja próżniowametalizowaniemilenialsinarzędziownianasadkanasadkinasadki perfumeryjnenowe technologienuty zapachoweoczekiwania konsumentówopakowaniaopakowaniaopakowania jednorazoweopakowania kosmetyczneopakowania perfumopakowania perfumeryjneopakowania perfumeryjneopakowania specjalistyczneopakowanieopisy perfumorionoświetleniepartnerzypercepcja barwyperfumyperfumyperfumy celebrytówperfumy do wnętrzperfumy luksusoweperfumy unisexpersonalizacjapielęgnacjapolitechpolitech metalizacjapolitech przetwórstwo tworzywpolitech wtryskarkipolskie przedsiębiorstwa kosmetycznepopkulturaporadyproces produkcjiproces produkcji perfumproces projektowaniaprodukcjaprodukcja opakowańproduktprodukty walentynkoweprojektowanieprojektowanie opakowańprzemysłprzemysł 4.0przemysł kosmetycznyrewolucja przemysłowarynek kosmetycznyrynek produktów biosingle sourcingskładnikiskładniki perfumslow lifesłoikiSocial Mediasprzedażsprzedaż kosmetykówsurlynsystemy ząrzdzania jakościąszkłotargi branżowetechnologiatrendytrendy 2018trendy 2019trendy konsumenckietwarz markitworzywa sztuczneusawtryskownia politechwybór perfumwywiadzakupyZamknięciazamknięcia perfumeryjnezamówieniazastosowanie barw w perfumiarstwiezdobienia opakowańzdobieniezmniejszanie objętości

Kategorie:

Trendy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *