JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Trend Instant Beauty – czego dotyczy i jak go wykorzystać

Choć jednym z najsilniej wpływających na rynek konsumencki trendem pozostaje Slow Life, to istnieje też spora grupa ludzi, która do życia ma zgoła inne podejście. Grupa ta wybiera kosmetyki bardzo rzetelnie oceniając ich skład, ale ma również wymagania związane z życiem w ciągłym pośpiechu. Instant Beauty oczekuje szybkich rezultatów, kosmetyków 3 w 1, a nawet preparatów łączących kosmetykę pielęgnacyjną z kosmetyką kolorową.

Czym jest Instant Beauty?

Instant Beauty to trend szczególnie widoczny w grupie kobiet mocno zaangażowanych w rozwój swojej kariery zawodowej. Osoby żyjące w ciągłym biegu pragną preparatów, które będą łączyły wiele funkcji, przez co wystarczy nosić przy sobie jeden specyfik zamiast kilku. Działanie takiego kosmetyku powinno być natychmiastowe, aby dodać skórze energii, blasku, kolorytu i wygładzenia przed każdym kolejnym ważnym spotkaniem.

Zdjęcie

Jaki może więc być kosmetyk wpisujący się w nurt Instant Beauty? Najczęstsze pragnienia konsumentek dotyczą połączenia funkcji nadającej kolor oraz nawilżenie. Wśród wymagań pojawia się również zagadnienie dotyczące „lekkości”. Ma ona przejawiać się w niewielkim natłuszczeniu preparatów, aby nie zostawiały na skórze widocznej warstwy tłustego filmu, nie kleiły się do ubrań i nie brudziły ich.

Nakładanie kilku preparatów naraz

Konsumenci żądni natychmiastowych efektów często sami łączą kosmetyki. Takie praktyki trendu Instant Beauty nie zawsze jednak zdają egzamin. Kosmetyki kolorowe nałożone na ciało tuż po kosmetykach pielęgnacyjnych nie dadzą oczekiwanego rezultatu, a mogą jeszcze niekorzystnie wpłynąć na skórę. Nakładanie kolejnych warstw preparatów, zanim jeszcze poprzednie się wchłoną może prowadzić do zatykania się porów.

Zdjęcie

Probiotyki sprzymierzeńcem trendu Instant Beauty

Składnikami, które zyskują na popularności dzięki modzie Instant są probiotyki. Zawarte w nich mikroby i bakterie (najczęściej kwasu mlekowego) charakteryzują się wyraźnym wpływem na ludzką skórę. Ich działanie jest szybkie i daje widoczne efekty. Probiotyki są częstym składnikiem dermokosmetyków, czyli grupy produktów stawianych między kosmetykami a lekami.

Zdjęcie

Na każdą porę roku

Producenci celujący w grupę odbiorców trendu Instant Beauty mają szerokie pole do popisu – produkty 3 w 1, łączenie kosmetyki białej z kolorową, czy linia dermokosmetyków. Warto jednak skupić się też na sezonowości wytwarzanych preparatów. Zimą w cenie zdają się być kosmetyki bogate w substancje regenerujące, o przyjemnym ciepłym zapachu. W mroźnych okresach skóra potrzebuje też więcej kolorytu. Latem warto natomiast postawić na różnego rodzaju żele, peelingi o owocowych zapachach. Dobrze, gdyby preparaty pozostawiały też efekt delikatnego muśnięcia słońcem.

Dobry przykład

Angażując się w tworzenie produktów o sezonowych wersjach można już w zasadzie pomyśleć o wprowadzeniu odrębnej linii kosmetyków Instant Beauty. Z takiego założenia wyszła chociażby firma Revlon. Wszystkie produkty tej serii charakteryzują się połączeniem działań natychmiastowych oraz funkcji pielęgnacyjnej. Odżywka pozwala łatwiej rozczesać włosy tuż po jej nałożeniu, pozostawia włosy z efektem nawilżenia i gładkości, a jednocześnie zawarte w niej składniki regenerują i wzmacniają strukturę włosa w długiej perspektywie.

Zdjęcie

Trend Instant Beauty wydaje się kłócić z modą Slow Life, jednak tylko w pierwszym wrażeniu. Zwolennicy tej mody również dokładnie przyglądają się preparatom, które stosują, ich procesowi produkcji, składowi oraz wpływowi na zdrowie. Odróżnia ich jednak chęć sprowadzenia kosmetyków do produktów uniwersalnych, dających natychmiastowe efekty. Choć tak naprawdę niewiele różni obie grupy, to przy rosnącej popularności tych trendów, warto przedstawić ofertę dla każdej z nich.

Powrót do listy artykułów

Facebook

Tagi:

Airlessamerykaaplikacje mobilneatomizerAutomatyzacjabarwienie tworzyw sztucznychbarwienie w masiebiokosmetykiblogerki kosmetyczneblogi tematycznebutelkicertyfikacjaciężardermokosmetykidesigndrewnodziecie-commerceergonomiafilmyflakonformaformowanie wtryskowefrancjagrassegrupa docelowaheinz glashexagonhistoriahistoria perfumHistoria przemysłu kosmetycznegohot-stampinginspiracjeinstant beautyjakośćkolor pantonekolor rokukolorykolory perfumkontrola jakościkosmetykikosmetyki aptecznekosmetyki dla dziecikosmetyki dla nastolatkówkosmetyki dla niemowlątkosmetyki naturalnekosmetyki ochronnekosmetyki organicznekosmetyki przyszłościkosmetyki relaksacyjnekosmetyki wegańskiekreatywne opakowaniakremykształty opakowańkulturalakierowanie UVlogistykalokowanie produktuLuksusluksusowe perfumymarketingmarki własnemasa opakowańmateriałmateriałymetalmetalizacjaMilenialsinasadkaNasadkinasadki perfumeryjnenowe technologienuty zapachoweoczekiwania konsumentówopakowaniaopakowania jednorazoweopakowania kosmetyczneopakowania perfumeryjneopakowania specjalistyczneOpakowanieopisy perfumorionoświetleniepartnerzypercepcja barwyperfumyperfumy celebrytówperfumy do wnętrzperfumy unisexpersonalizacjapielęgnacjapolskie przedsiębiorstwa kosmetycznepopkulturaporadyProces produkcjiproces produkcji perfumProces projektowaniaProdukcjaprodukcja opakowańProduktprodukty walentynkoweProjektowanieprojektowanie opakowańprzemysł kosmetycznyrynek kosmetycznyrynek produktów bioskładnikiskładniki perfumsłoikiSocial Mediasprzedaż kosmetykówsurlynsystemy ząrzdzania jakościąszkłoTrendytrendy 2018trendy konsumenckieTworzywa sztuczneusawywiadZamknięciazastosowanie barw w perfumiarstwiezdobieniezmniejszanie objętości

Kategorie:

Trendy