JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Spotkanie twarzą w twarz, rozmowy bezpośrednio z klientami i partnerami biznesowymi to doświadczenie, którego nie zastąpi żaden call, czy spotkanie online. Takim wstępem możemy rozpocząć pisanie o naszych wrażeniach po targach Luxepack Monaco!

Zobacz galerię zdjęć naszego stoiska:

W zeszłym tygodniu firma Politech wystawiała się podczas targów branżowych związanych z opakowaniami kosmetycznymi kategorii luxury. Na targach obecny był Zarząd przedsiębiorstwa Politech oraz niezawodny Dział Sprzedaży. Jak podaje organizator, wg statystyk było około 10 000 odwiedzających oraz około 450 wystawców. To niesamowite liczby, które z roku na rok się powiększają, a samo wydarzenie cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów z różnych zakątków świata.

Standardy cieszą się zainteresowaniem.

Podczas targów promowaliśmy cieszącą się ogromnym zainteresowaniem, nasadkę FORCE w trzech wariantach wzorniczych. Dodatkowo zaprezentowaliśmy nowy produkt standardowy OPI, który został stworzony na podstawie badania rynku i sygnałów z obszaru konsumenckiego.

OPI – nazwa została zaproponowana przez jedną z naszych stażystek, która podczas wakacji otrzymała kreatywne zadanie stworzenia nazwy nowego produktu.

Poniżej ilustrowana idea nazwy, która została wybrana przez wewnętrzne głosowanie w firmie Politech.

To chwila dla Bestsellerów.

Klienci mogli również zapoznać się z ofertą bestselerów dzięki zaprojektowanej nowej ulotce reklamowej. Była to odpowiedź na sygnały, które dotarły do nas po pandemii, ponieważ wtedy odchodziło się od materiałów drukowanych. W tym przypadku okazało się, że jest to strzał w dziesiątkę!

 

Ludzie, spotkania, rozmowy…

Uczestnictwo w tego typu wydarzeniach pozwala na podtrzymywanie relacji biznesowych, ponieważ nasze stoisko było odwiedzane przez stałych, wieloletnich klientów oraz partnerów biznesowych, aczkolwiek to również idealna okazja do poznania nowych potencjalnych odbiorców oraz dostawców, którzy byli zainteresowani współpraca na różnych płaszczyznach sprzedażowo-zakupowych. Kilka dni spędzonych na targach to również okazja do wymiany opinii i doświadczeń na temat tego, co obecnie dzieje się na świecie oraz jak aktualna, napięta sytuacja u naszych sąsiadów, wpływa na rynek w Polsce i rynki zagraniczne.

Rezultaty po powrocie!

Zaledwie tydzień po przyjechaniu do Polski i powrocie do codzienności nasz Dział Sprzedaży otrzymał pierwsze zapytania ofertowe na produkty prezentowane podczas targów Luxepack Monaco 2022!

Z każdymi targami zdobywamy nowe doświadczenia i wyciągamy nowe wnioski. Tak jest również w tym przypadku. Klienci coraz częściej wybierają alternatywne drogi komunikacji z firmami, ponieważ nie stawiają już na tradycyjne wysyłanie wiadomości mailowych. Wybierają mobilne źródła komunikatorów oraz komunikacji, dlatego też kontaktują się za pośrednictwem portali społecznościowych tj. LinkedIn, Facebook, czy Instagram.

Monako…

Obowiązki i praca są bardzo istotne, ale nie można zapomnieć, że Monako to wyjątkowe miejsce z pięknymi widokami oraz odpowiednią pogodą, która utrzymuje się tutaj przez prawie cały rok. To okazja zobaczenia kultowego kasyna Monte Carlo, zwiedzenia pałacu Książęcy, czy podziwianie pięknej panoramy miasta z górnej eskapady miasta i pobliskich wzgórz otulających to urokliwe miejsce.

Powrót do listy artykułów