Polska marka Bell wykorzystała rozpoznawalność oraz potencjał projektu Friza – GenZie.
Obecnie wielu youtuberów, influencerów oraz raperów sygnuje produkty spożywcze swoim nazwiskiem lub pseudonimem artystycznym. Jednak coraz popularniejsze staje się wprowadzanie na rynek własnych kosmetyków. Większość odbiorców jest w wieku nastoletnim, ale znajdzie się również sporo osób, które wchodzą powoli w dorosłe życie. Youtuberzy oraz influencerzy mają pełny dostęp do danych statystycznych i demograficznych odbiorców swoich kanałów socialmedia, a to z całą pewnością pomaga w podejmowaniu współprac.
Marketingowy strzał w dziesiątkę!
Taką możliwość współpracy wykorzystała marka Bell, podejmując działania z ekipą Genzie – największym projektem Friza, najbardziej rozpoznawalnego Youtubera w Polsce. Przez 9 miesięcy intensywnej pracy z trzema kobietami współtworzącymi projekt Genzie – Hanią, Faustyną i Wiktorią, udało się stworzyć 7 kosmetyków w ponad 20 różnych wersjach kolorystycznych. Kolory nawiązują do nurtu girl power, kolorystyki projektu oraz całego brandu Genzie.
Youtuberki były zaangażowane w cały proces tworzenia kosmetyków – od wyboru ich barwy i konsystencji, przez opracowanie własnych receptur zapachowych, aż po design całej linii i wygląd opakowań, które odzwierciedlają cały projekt Genzie. Hania, Fausti i Wiktoria odwiedziły fabrykę Bell w Józefowie, gdzie testowały różne produkty i wielokrotnie zmieniały ich formuły, aż do momentu uzyskania oczekiwanych efektów własnej linii kosmetycznej.
Poniżej możecie zobaczyć film na kanale YouTube, gdzie w niestandardowy sposób zrobiono promocję oraz test nowej kolekcji kosmetyków od Genzie:
Tajemnica idealnej współpracy z influencerem?!
Cały proces tworzenia marki kosmetyków został powierzony twórcom internetowym, ponieważ to oni wiedzą, co ich odbiorcy lubią najbardziej, a dodatkowo potwierdza to autentyczność produktów i wartości. Ceny produktów są przystępne ze względu na klientów, którym jest proponowana kolekcja kosmetyków. Odpowiednie podejście project managera oraz doradztwo w realizacji tak dużego projektu jest drogą do sukcesu sprzedażowego nowych produktów. Marka Bell zaprosiła youtuberki do niesamowitej przygody, w której od zera mogły pracować nad kosmetykami oraz opakowaniami. Efektem tego jest autentyczne przywiązanie twórcy do reklamowanych przez siebie produktów.
Produkty influncerów na półkach sklepowych w znanej sieci supermarketów.
Wśród limitowanych kosmetyków Genzie znalazły się: pisak do piegów, mascara do rzęs, mascara do brwi, pomadka i konturówka do ust, eyeliner w słoiczku oraz paletka cieni z podpisami trójki dziewczyn. Produkty są pakowane w kartoniki, na których znalazły się hasła używane na co dzień przez Hanię, Wiktorię i Faustynę.
Czym w ogóle jest projekt Genzie?
Genzie to grupa influencerów, która mieszka wspólnie w okolicach Krakowa w dużym i nowoczesnym domu, którego właścicielem jest Friz. W skład grupy wchodzi sześcioro twórców internetowych – Hania, Świeży, Mortalcio, Wika, Bartek i Fausti. Grupa młodych osób tworzy content daily, a to oznacza, że codziennie na ich kanale YouTube pojawiają się filmy o tematyce family friendly.
Statystyki i liczby kanału Genzie.
Na dzień 23.09.2022 łączna ilość wyświetleń na kanale Genzie wynosi ponad 300 000 000!
Film promujący kosmetyki wygenerował obecnie ponad 600 000 wyświetleń i ponad 1 500 komentarzy w zaledwie 2 dni!
Powrót do listy artykułów