JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Opakowania perfum z motywem kwiatów

Nadeszła do nas astronomiczna i kalendarzowa Wiosna. To czas, gdy natura się ożywia, kwiaty powoli rozkwitają. Pojawiają się pierwsze promienie słońca, które świecą coraz dłużej. Postanowiliśmy, że przedstawimy Ci kilka opakowań perfum, w których użyto motywu kwiatowego w różnym wydaniu.

1) Replay Signature Secret

To kwiatowo-owocowa kompozycja, która wg producenta ma zaprosić Twoje zmysły do ogrodu szczęścia i błogości. Namiastkę ogrodu znajdziesz na opakowaniu. Kwiaty na tle błękitu, który może symbolizować bezchmurne niebo.

„Bergamotka i petitgrain sprawiają, że zapominasz o szarej rzeczywistości. Słodycz gruszki pozwala Ci się nasycić i nabrać sił. Uwodzi Cię lekkość białej frezji i wyjątkowość jaśminu. Rozkwitają w blasku słońca ogrzewającym Twoje ciało. Orientalność i siła białego piżma dodaje odwagi, aby żyć według własnych zasad”.

Zapach ten idealnie pasuje na ciepłe pory roku, co odzwierciadla samo opakowanie.

Fot.: Źródło

 

2) Wild Flower

Zmysłowy zapach, który sprawia, że kobiety marzą o rozkwitającym morzu kwiatów.
Kwiatowy bukiet składający hołd kobiecej pewności siebie.

Nuty jaśminu, róży i piwonii w sercu spotykają się ze świeżymi, owocowymi niuansami cytryny, jagód różowego pieprzu i malin w głowie. Nutami bazy są cedr, fasolka tonka i wanilia.
Nasadka przypomina swoim kształtem i formą niebieski kwiat, choć w pierwszym momencie można odebrać nasadkę jako chmurę lub obłok. Butelka od góry ma płaską powierzchnię, a od dołu natomiast jest zaokrąglona i posiada ciekawe wcięcia wychodzące ku górze butelki.

Fot.: Źródło

Opakowanie kartonowe jest bardzo kolorowe i przedstawia wiele różnych kwiatów. Intensywne kolory przyciągają uwagę i z pełną stanowczością wyróżnią się na tle innych, stonowanych opakowań stojących na półkach w perfumerii.

 

Fot.: Źródło

 

3) Kenzo Flower by Kenzo

Kolejny produkt, w którym kwiat stał się motywem przewodnim i bardzo przykuwa uwagę odbiorcy pod względem formy i przekazu, jakie niesie za sobą opakowanie zapachu Flower by Kenzo.

W transparentnej nasadce został umieszczony „kwiat maku”. Oczywiście nie w fizycznej wersji, ale Wyprodukowany przez Serge Mansau, który jest jest francuskim rzeźbiarzem i projektantem specjalizującym się w tworzeniu flakonów na perfumy. Flakon powstał na podstawie pomysłu agencji Air Paris butelka, szklana, cienka i skośna, przywodzi na myśl kwiat maku (należy zaznaczyć, że perfumy nie są oparte na maku, ponieważ jest to kwiat bezwonny).

Fot.: Źródło

Pomysł na projekt Flower by Kenzo pochodzi od Patricka Guedja. Zapach został stworzony przez nos Alberto Morillasa .

Inspiracją dla Patricka Guedja jest słynna fotografia przedstawiająca pacyfistyczną demonstrację w Waszyngtonie w 1967 roku przeciwko wojnie w Wietnamie , na której młoda kobieta trzyma kwiat przed policją.

„Mak polny jest pięknym kwiatem, który jednak, co w królestwie kwiatów jest naprawdę niezwykłe, nie ma własnego aromatu. Dlatego też woda perfumowana Kenzo Flower by Kenzo próbuje symbolicznie uchwycić ten nieuchwytny zapach maków.

„Kwiat maku umieszczony w prostym industrialnym flakonie stanowi harmonijne połączenie przyrody i miasta, podkreślając istotę zapachu i kobiety, która go używa.”

Źródła:

https://pl.frwiki.wiki/wiki/Serge_Mansau

https://packagingoftheworld.com/2008/05/flower-by-kenzo.html

Fot.: Źródło

Fot.: Źródło

 

4) Dolce Garden (Dolce & Gabbana)

Woda perfumowana Dolce Garden marki Dolce & Gabbana ma na calu przenieść zmysłami do przepięknych, wielobarwnych sycylijskich ogrodów, pełnych kwitnących kwiatów. Nasadka jest w kształcie róży, a przestrzenne płatki kwiatowe nadają elegancji oraz gracji.

Fot.: Źródło

 

5) Gucci Flora Gorgeous Gardenia

Nowy zapach od marki Gucci został wprowadzony na rynek w 2021 roku! Jest to kolejny produkt z opakowaniem inspirowanym kwiatami, ogrodem i pozytywną energią. Motyw kwiatowy jest zdecydowanie na pierwszym planie. Można to dostrzec to na etykiecie produktowo-reklamowej oraz na kartonowym opakowaniu, które jest w całości zadrukowane w ilustracje rozmaitych kwiatów.

Fot.: Źródło

„Opakowanie zawiera nowe podejście do charakterystycznego wzoru Flora House, stworzonego po raz pierwszy przez artystę i ilustratora Vittorio Accornero dla Gucci w 1966 roku”

Fot.: Źródło

Nie tylko w opakowanie jest kwieciste, ale również zapachów, którym „poczujesz ostrą, kremową gardenię, o lekko owocowej tonacji, a także wyraziste białe kwiaty jaśminu. Na koniec otulą Cię słodkawe nuty paczuli i brązowego cukru.”

„Zrównoważony rozwój” – to nie tylko hasło marketingowe, ale realne działanie ze strony marki Gucci. Tak marki stawiają na ograniczanie emisji, dlatego 10% opakowania szklanego flakonu zostało wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Butelka jest lakierowana w kolorze różowym, a sam lakier jest na bazie wody. Opakowanie zewnętrzne wykonane jest z papieru z certyfikatem FSC®. System FSC gwarantuje, że produkty takie jak drewno i papier zostały pozyskane w sposób odpowiedzialny społecznie i środowiskowo.

Fot.: Źródło

Dopełniającym elementem, który nadaje produktowi  ekskluzywny charakter jest złota, błyszcząca nasadka z pionowymi liniami. Nasadka dopasowana do górnej części flakonu tworzy jedną całość wydłużonej butelki.

 

6) B.Blumarine

To ostatnie opakowanie z motywem kwiatowym, które nas urzekło i trafiło do tego zestawienia. Zapach Blumarine również emanuje kwiatowymi nutami zapachowymi tj. róża contifolia, czy też nuty jaśminu. Flakon jest prosty i zarazem subtelny. Uwagę przykuwa materiałowa ozdoba z zadrukowanym motywem kwiatowym, która została ułożona w taki sposób, aby swoją formą przypominać kształt kwiatu, który właśnie rozkwitł. Opakowanie kartonowe, również ma na froncie motyw kolorowych, ilustrowanych kwiatów na niebieskim tle.

Fot.: Źródło

To tylko kilka z wybranych przez nas opakowań z motywem kwiatów, który został użyty do tego, aby produkty były piękne, kolorowe, estetyczne i mogły się wyróżnić na tle innych opakowań, gdzie zastosowano stonowane kolory.

 

Powrót do listy artykułów

Facebook

Tagi:

adidasairlessamerykaaplikacje mobilneatomizerautomatyzacjabarwienie tworzyw sztucznychbarwienie w masiebiokosmetykiblogerki kosmetyczneblogi tematycznebrand herobranża kosmetycznabutelkibutelkicertyfikacjachanelciężardermokosmetykidesigndrewniane nasadkidrewnodziecie-commerceergonomiafilmyflakonflakonformaformowanie wtryskowefragrancefrancjagrassegrupa docelowaheinz glashexagonhistoriahistoria perfumhistoria perfumhistoria przemysłu kosmetycznegohot-stampinginspiracjeinstant beautyjakośćkolorkolor pantonekolor rokukolorykolory perfumkomplety perfumeryjnekonsumencikontrola jakościkosmetyka białakosmetykikosmetyki aptecznekosmetyki dla dziecikosmetyki dla nastolatkówkosmetyki dla niemowlątkosmetyki luksusowekosmetyki naturalnekosmetyki ochronnekosmetyki organicznekosmetyki przyszłościkosmetyki relaksacyjnekosmetyki wegańskiekosmetyki wiek+kreatywne opakowaniakremykształty opakowańkulturalakierowanie UVlogistykalokowanie produktuluksusluksusowe perfumymagazynowaniemarketingmarki własnemasa opakowańmateriałmateriałymetalmetalizacjametalizacja próżniowametalizowaniemilenialsinarzędziownianasadkanasadkinasadki perfumeryjnenowe technologienuty zapachoweoczekiwania konsumentówopakowaniaopakowaniaopakowania jednorazoweopakowania kosmetyczneopakowania perfumopakowania perfumeryjneopakowania perfumeryjneopakowania specjalistyczneopakowanieopisy perfumorionoświetleniepartnerzypercepcja barwyperfumyperfumyperfumy celebrytówperfumy do wnętrzperfumy luksusoweperfumy unisexpersonalizacjapielęgnacjapolitechpolitech metalizacjapolitech przetwórstwo tworzywpolitech wtryskarkipolskie przedsiębiorstwa kosmetycznepopkulturaporadyproces produkcjiproces produkcji perfumproces projektowaniaprodukcjaprodukcja opakowańproduktprodukty walentynkoweprojektowanieprojektowanie opakowańprzemysłprzemysł 4.0przemysł kosmetycznyrewolucja przemysłowarynek kosmetycznyrynek produktów biosingle sourcingskładnikiskładniki perfumslow lifesłoikiSocial Mediasprzedażsprzedaż kosmetykówsurlynsystemy ząrzdzania jakościąszkłotargi branżowetechnologiatrendytrendy 2018trendy 2019trendy konsumenckietwarz markitworzywa sztuczneusawtryskownia politechwybór perfumwywiadzakupyZamknięciazamknięcia perfumeryjnezamówieniazastosowanie barw w perfumiarstwiezdobienia opakowańzdobieniezmniejszanie objętości

Kategorie:

Trendy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *