JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

11
10.2017

Opakowania z tworzyw sztucznych formowane metodą wtrysku

Formowanie wtryskowe to jedna z technik formowania tworzyw sztucznych. Za pomocą tej metody wytwarza się szereg opakowań przeznaczonych do transportu, przemysłu, produktów kosmetycznych, chemii gospodarczej, a także różnego typu zamknięć do np. butelek PET, czy zamknięć perfumeryjnych. Dlaczego formowanie wtryskowe [...]
Czytaj dalej

04
10.2017

Perfumy unisex a postrzeganie damskich i męskich zapachów

Chociaż perfumy unisex wciąż nie dorównują popularnością indywidualnym zapachom damskim i męskim, powoli zaczynają zaznaczać swoją obecność na rynku. Co bardziej zaskakujące, podział ten przez długi czas nie obowiązywał. Uniwersalne perfumy Już od tysiącleci ludzie używali perfum, olejków i innych [...]
Czytaj dalej

27
09.2017

Pielęgnacja a kultura

Chociaż zasięg największych koncernów kosmetycznych jest międzynarodowy, w różnych miejscach na świecie, wciąż stosowane są odmienne metody pielęgnacji. Dążenie do osiągnięcia lokalnego kanonu piękna, wiąże się z powszechnym używaniem określonych składników mineralnych oraz przestrzeganiem rytuałów. Kobiety we wszystkich regionach nie [...]
Czytaj dalej

20
09.2017

Jakie możliwości daje efektywne ograniczenie masy i objętości opakowań z tworzyw sztucznych?

Chociaż tworzywa sztuczne służą do pakowania ponad połowy towarów w Europie, ich całkowita masa stanowi stosunkowo niski procent wszystkich stosowanych materiałów opakowaniowych. Nawet niewielka ilość tworzywa wystarcza do zapakowania znacznych ilości towarów, przy jednoczesnej gwarancji zachowania prawidłowej temperatury, świeżości oraz [...]
Czytaj dalej

11
09.2017

Perfumowe marki własne celebrytów – co warto o nich wiedzieć?

Nie jest żadną tajemnicą, że pośród flakonów perfum znanych modowych marek, na perfumeryjnych półkach znajdziemy również te, które sygnowane są nazwiskami celebrytów. Piosenkarze, sportowcy, aktorzy i inne gwiazdy, wydają swoje własne perfumy, które dzięki ich sławie szybko zyskują uznanie fanów. [...]
Czytaj dalej

01
09.2017

Jak projektować opakowania – znaczenie kształtu

Podejście do produktu w ostatnich kilkunastu latach uległo diametralnej zmianie, a dostarczenie konsumentom możliwie najlepszego produktu przestało wystarczać. Korporacje spostrzegły, że wysoka jakość produktu jest tylko jednym z wielu czynników, które wpływają na decyzję zakupową konsumenta. Dlatego producenci artykułów wszelkiego [...]
Czytaj dalej

23
08.2017

Kreatywne opakowania – jak skutecznie komunikować się z klientem?

Opakowanie potrafi powiedzieć nam o produkcie więcej niż jego rozległy opis. W pierwszej kolejności konsumenci zwracają uwagę na wygląd. Oznacza to, że jeśli jakieś opakowanie wyda im się szczególnie atrakcyjne, czy też wyróżniające się spośród reszty, to z pewnością zainteresują [...]
Czytaj dalej

09
08.2017

Wszystkie kolory tęczy – czyli o zastosowaniu barw w perfumiarstwie

Barwa flakonu perfum, jego opakowanie, a nawet sam kolor płynu ma niebagatelne znacznie. Nie jest — wbrew pozoru — zabiegiem jedynie estetycznym. Jest komunikatem dla klienta, który mówi mu między innymi o tym, czego może spodziewać się po zapachu i [...]
Czytaj dalej

26
07.2017

Beauty made in Poland

Przemysł kosmetyczny w Polsce ma się bardzo dobrze i choć obecnie obserwuje się wyhamowanie tempa jego wzrostu, to i tak rozwój tej branży w naszym kraju jest najszybszy spośród wszystkich krajów europejskich — jest się więc czym chwalić. Polskie marki [...]
Czytaj dalej

12
07.2017

ŁAKOCIE CZY KOSMETYKI – o kreatywnych opakowaniach

Coraz częściej o kosmetykach – zwłaszcza dla kobiet czy dzieci – mówi się, że są „apetyczne”. Wiąże się to z niezwykłymi zapachami, jakie produkty przybierają oraz ich niesamowitymi kształtami, często do złudzenia przypominającymi słodycze. Kuszące opakowanie Czasy, kiedy liczyła się [...]
Czytaj dalej

05
07.2017

BLOGI I KOSMETYKI – KILKA SŁÓW O REKLAMIE W BLOGOSFERZE – cz. II

W minionym tygodniu pisaliśmy o możliwościach, jakie daje współpraca marek kosmetycznych z twórcami blogosfery. Pozostajemy w tym kręgu tematycznym i sprawdzamy, jak takie działania wyglądają z drugiej strony, z punktu widzenia blogera. O przybliżenie tego tematu poprosiliśmy Joannę Pachlę, właścicielkę bloga [...]
Czytaj dalej

27
06.2017

BLOGI I KOSMETYKI – KILKA SŁÓW O REKLAMIE W BLOGOSFERZE – cz. I

O tym, że Internet jest dziś dla wielu konsumentów podstawowym źródłem informacji, nie trzeba nikogo przekonywać. Coraz więcej osób sprawdza, co jest modne, czego używać; potencjalni klienci korzystają z podpowiedzi i doświadczenia wirtualnych znajomych. Rolę ekspertów bardzo często pełnią blogerzy. [...]
Czytaj dalej