JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

AUTOMATYZACJA W PRODUKCJI OPAKOWAŃ

Branża kosmetyczna to specjalistyczny rynek z wysoką konkurencyjnością. By móc sprostać coraz to nowym wyzwaniom i nie pozostać w tyle za konkurencją, firmy są zmuszone do szukania nowych rozwiązań z zakresu produkcji. Cel jest oczywisty  – móc zaoferować klientom jak najwyższy poziom usług. Jak to zrobić? Wprowadzając proces automatyzacji.

Dla najwyższej jakości

Produkcja opakowań kosmetycznych rządzi się swoimi prawami. Zamknięcia z tworzyw sztucznych, zwłaszcza z Surlynu, wymagają szczególnej troski i ostrożności. Surlyn to materiał o wysokiej przejrzystości, na produktach z niego wykonanych nie mogą się pojawiać nawet najdrobniejsze uszkodzenia. Jeżeli ograniczy się czynnik ludzki do minimum, to tym samym zmniejszy się też ryzyko powstawania defektów.

Źródło

Żeby zyskać wielokrotnie

Mniej wadliwego towaru to zysk w czystej postaci. Oszczędza się surowiec (zmniejsza się brakowość, bo nie trzeba wyrzucać towaru uszkodzonego i produkować nowego) i energię potrzebną do produkcji. To znaczące obniżenie kosztów, a dodatkowo – co nie mniej ważne – to działanie, które przekłada się na ochronę środowiska. Wszystkie rozwiązania, które można zaliczyć do grupy „eko”, są niezwykle cenne. Świadczą o mądrości przedsiębiorstwa i świadomości stosowanych rozwiązań.

Słowo „zysk” przy automatyzacji ma więcej znaczeń. Przy odpowiednio zaprojektowanym parku maszynowym można ograniczyć transport wewnętrzny do minimum, co daje oszczędności w czasie i skraca czas produkcji. Redukcji ulegają zapasy zalegające w magazynie (zwiększa się ilość miejsca), bo każdy detal jest przygotowywany od razu pod wysyłkę. Wreszcie – wzrasta efektywność przy obniżeniu wysiłku ludzkiego. Zaangażowanie pracownika można zmniejszyć do nawet 20% czasu pracy, podwajając przy tym liczbę wykonanych czy złożonych elementów. Pracownik może od razu pełnić funkcję kontrolera jakości lub wykonywać inne zadania.

Wiedza i doświadczenie

Oczywiście, automatyzacja nie jest rozwiązaniem, które dzieje się samo. Wymaga wielu nakładów – zarówno finansowych, jak i wiedzowych. Doświadczony zespół potrafi jednak skonstruować robota, który będzie uniwersalny, łatwy do przezbrojenia i szybki do ustawienia. Rozwiązania indywidualne, dedykowane dla danego zakładu i specyfiki jego pracy są kosztowne, ale to inwestycja, która zwraca się już po około roku. Jeżeli zostanie zaprojektowana i przeprowadzona przez specjalistów – z pewnością usprawni pracę zakładu, podniesie wydajność i podwyższy jakość oferowanych usług. A przecież to jest najważniejsze.

Źródło

Powrót do listy artykułów

Facebook

Tagi:

adidasairlessamerykaaplikacje mobilneatomizerautomatyzacjabarwienie tworzyw sztucznychbarwienie w masiebiokosmetykiblogerki kosmetyczneblogi tematycznebrand herobranża kosmetycznabutelkibutelkicertyfikacjachanelciężardermokosmetykidesigndrewniane nasadkidrewnodziecie-commerceergonomiafilmyflakonflakonformaformowanie wtryskowefragrancefrancjagrassegrupa docelowaheinz glashexagonhistoriahistoria perfumhistoria perfumhistoria przemysłu kosmetycznegohot-stampinginspiracjeinstant beautyjakośćkolorkolor pantonekolor rokukolorykolory perfumkomplety perfumeryjnekonsumencikontrola jakościkosmetyka białakosmetykikosmetyki aptecznekosmetyki dla dziecikosmetyki dla nastolatkówkosmetyki dla niemowlątkosmetyki luksusowekosmetyki naturalnekosmetyki ochronnekosmetyki organicznekosmetyki przyszłościkosmetyki relaksacyjnekosmetyki wegańskiekosmetyki wiek+kreatywne opakowaniakremykształty opakowańkulturalakierowanie UVlogistykalokowanie produktuluksusluksusowe perfumymagazynowaniemarketingmarki własnemasa opakowańmateriałmateriałymetalmetalizacjametalizacja próżniowametalizowaniemilenialsinarzędziownianasadkanasadkinasadki perfumeryjnenowe technologienuty zapachoweoczekiwania konsumentówopakowaniaopakowaniaopakowania jednorazoweopakowania kosmetyczneopakowania perfumopakowania perfumeryjneopakowania perfumeryjneopakowania specjalistyczneopakowanieopisy perfumorionoświetleniepartnerzypercepcja barwyperfumyperfumyperfumy celebrytówperfumy do wnętrzperfumy luksusoweperfumy unisexpersonalizacjapielęgnacjapolitechpolitech metalizacjapolitech przetwórstwo tworzywpolitech wtryskarkipolskie przedsiębiorstwa kosmetycznepopkulturaporadyproces produkcjiproces produkcji perfumproces projektowaniaprodukcjaprodukcja opakowańproduktprodukty walentynkoweprojektowanieprojektowanie opakowańprzemysłprzemysł 4.0przemysł kosmetycznyrewolucja przemysłowarynek kosmetycznyrynek produktów biosingle sourcingskładnikiskładniki perfumslow lifesłoikiSocial Mediasprzedażsprzedaż kosmetykówsurlynsystemy ząrzdzania jakościąszkłotargi branżowetechnologiatrendytrendy 2018trendy 2019trendy konsumenckietwarz markitworzywa sztuczneusawtryskownia politechwybór perfumwywiadzakupyZamknięciazamknięcia perfumeryjnezamówieniazastosowanie barw w perfumiarstwiezdobienia opakowańzdobieniezmniejszanie objętości

Kategorie:

Technologie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *