JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

29
04.2020
opakowania kosmetyczne

Kompletne opakowania perfumeryjne – Single Sourcing w praktyce

W latach 80 XX wieku międzynarodowe koncerny zaczęły rozpatrywać najlepsze możliwości pozyskiwania półproduktów. W tamtym okresie dotyczyło to głównie fabryk samochodowych, które powstawały poza rodzimymi państwami. Firmy zastanawiały się, czy zakład składająca auta powinna opierać się tylko na sprawdzonym dostawcy [...]
Czytaj dalej

24
03.2020

Twarz marki – prosty sposób zbudowania charakteru firmy

Za każdą marką stoją pewne wartości i opinie, które wypracowane zostały na przestrzeni lat. Nie zawsze jednak skojarzenia związane z firmą są takie, o jakich marzyliby jej włodarze. Właśnie wtedy do gry można wprowadzić postać Ambasadora Marki, Twarzy Marki, czy [...]
Czytaj dalej

13
02.2020
metalizacja polska Politech

Droga Politech do Przemysłu 4.0 – część 2

Przez pierwsze lata istnienia firma z Osielska zajmowała się produkcją przedmiotów codziennego użytku z polipropylenu, takich jak artykuły biurowe czy wyposażenie kuchni. Duża zmiana przyszła jednak w 1999 roku, kiedy założyciel przedsiębiorstwa – Jan Nawrocki poważnie zainteresował się produkcją z innowacyjnego [...]
Czytaj dalej

04
12.2019
metalizacja politech

Droga Politech do Przemysłu 4.0 – cześć 1

Dążenie do innowacyjności i ciągła chęć rozwoju przyświecały naszej firmie od pierwszych dni istnienia. W 1999 roku, zaledwie rok po założeniu przedsiębiorstwa, właściciel – Jan Nawrocki, poważnie zainteresował się niespotykanym do tej pory tworzywem, jakim był Surlyn. Skomplikowany proces obróbki tego materiału, [...]
Czytaj dalej

25
09.2019

Kosmetyki wiek+ – skuteczne targetowanie czy ageizm?

Dbając o dzieci ze szczególną uwagą dobieramy produkty kosmetyczne przeznaczone dla ich skóry i wieku – często dostosowując się nie tylko do lat życia, ale nawet miesięcy. Oczywiste wydawać by się mogło dzielenie w ten sposób produktów kosmetycznych dla starszych [...]
Czytaj dalej

24
07.2019
nasadki z drewna

Drewniane nasadki perfumeryjne – trend silniejszy niż inne

Co jakiś czas na naszym blogu wracamy do tematu aktualnych trendów w opakowaniach kosmetyki białej i perfumerii. Niektóre wzory, materiały, czy kolory pojawiają się w nich co jakiś czas z mniejszym lub większym wpływem na rynek. Mała część z nich [...]
Czytaj dalej

06
06.2019
przetwórstwo tworzyw politech

Własna narzędziownia – ogromna przewaga w branży!

Podjęcie się produkcji form wtryskowych, nie będąc typową narzędziownią jest ogromnym wyzwaniem. Prowadzenie takiego działu firmy, który jednocześnie będzie zabezpieczał bieżącą produkcję i tworzył nowe formy wydaje się grozić opóźnieniami i wieloma zdarzeniami nie do przewidzenia. Ostatecznie rozwój firmy w [...]
Czytaj dalej

08
05.2019

Slow Life – czy ma wpływ na rynek kosmetyczny?

Stres, życie zawodowe ponad prywatnym, pośpiech w działaniach, pośpiech w jedzeniu, krótki sen i brak czasu dla rodziny… Te rzeczy w dużej mierze charakteryzują dzisiejsze czasy. I to właśnie je kontestuje budzący coraz większą popularność zrównoważony tryb życia określany mianem [...]
Czytaj dalej

17
04.2019

Trendy czy możliwości produkcyjne – co naprawdę zmienia rynek opakowań?

Trendy są jednym z najczęściej powtarzających się tematów we wszystkich artykułach, publikacjach czy prezentacjach dotyczących rynku opakowań kosmetycznych. Przewiduje się je na podstawie zmian kulturowych w społeczeństwach, zasobności portfeli konsumentów, czy na podstawie mody zaczerpniętej z zupełnie innych branż. Najczęściej [...]
Czytaj dalej

03
04.2019
metalizowanie

Nie tylko przemysł opakowaniowy – metalizacja wokół nas

Jako społeczeństwo przywykliśmy już do tego, że ze wszystkich stron otaczają nas tworzywa sztuczne. Czasami jednak tzw. „plastiki” ukrywają się przed nami na tyle dobrze, że nie potrafimy na pierwszy rzut oka ocenić, czy nie są przypadkiem wykonane… z metalu. [...]
Czytaj dalej

07
03.2019

Targi branżowe – dlaczego warto brać w nich udział?

Targi branżowe były niegdyś miejscem, w którym spotykali się założyciele firm, przedstawiciele, pracownicy i to właśnie tam podejmowali ważne decyzje biznesowe. Dzisiaj targi branżowe pełnią już zupełnie inną funkcję, ale ich wartość wciąż jest nie do przecenienia. Dlaczego warto brać [...]
Czytaj dalej

13
02.2019

Dlaczego rynek produktów luksusowych wciąż rośnie?

Mylnym przekonaniem jest, że kiedyś ludzie nie marzyli o luksusowych towarach i posiadaniu produktów „znanych marek”. Majętni ludzie chwalili się przecież tkaninami sprowadzonymi z Indii, perfumami z Francji, czy garniturami od najlepszych krawców. Wszelkiego rodzaju luksusy zarezerwowane były jednak tylko [...]
Czytaj dalej