W latach 80 XX wieku międzynarodowe koncerny zaczęły rozpatrywać najlepsze możliwości pozyskiwania półproduktów. W tamtym okresie dotyczyło to głównie fabryk samochodowych, które powstawały poza rodzimymi państwami. Firmy zastanawiały się, czy zakład składająca auta powinna opierać się tylko na sprawdzonym dostawcy [...]
Czytaj dalej
Za każdą marką stoją pewne wartości i opinie, które wypracowane zostały na przestrzeni lat. Nie zawsze jednak skojarzenia związane z firmą są takie, o jakich marzyliby jej włodarze. Właśnie wtedy do gry można wprowadzić postać Ambasadora Marki, Twarzy Marki, czy [...]
Czytaj dalej
Przez pierwsze lata istnienia firma z Osielska zajmowała się produkcją przedmiotów codziennego użytku z polipropylenu, takich jak artykuły biurowe czy wyposażenie kuchni. Duża zmiana przyszła jednak w 1999 roku, kiedy założyciel przedsiębiorstwa – Jan Nawrocki poważnie zainteresował się produkcją z innowacyjnego [...]
Czytaj dalej
Dążenie do innowacyjności i ciągła chęć rozwoju przyświecały naszej firmie od pierwszych dni istnienia. W 1999 roku, zaledwie rok po założeniu przedsiębiorstwa, właściciel – Jan Nawrocki, poważnie zainteresował się niespotykanym do tej pory tworzywem, jakim był Surlyn. Skomplikowany proces obróbki tego materiału, [...]
Czytaj dalej
Dbając o dzieci ze szczególną uwagą dobieramy produkty kosmetyczne przeznaczone dla ich skóry i wieku – często dostosowując się nie tylko do lat życia, ale nawet miesięcy. Oczywiste wydawać by się mogło dzielenie w ten sposób produktów kosmetycznych dla starszych [...]
Czytaj dalej
Co jakiś czas na naszym blogu wracamy do tematu aktualnych trendów w opakowaniach kosmetyki białej i perfumerii. Niektóre wzory, materiały, czy kolory pojawiają się w nich co jakiś czas z mniejszym lub większym wpływem na rynek. Mała część z nich [...]
Czytaj dalej
Podjęcie się produkcji form wtryskowych, nie będąc typową narzędziownią jest ogromnym wyzwaniem. Prowadzenie takiego działu firmy, który jednocześnie będzie zabezpieczał bieżącą produkcję i tworzył nowe formy wydaje się grozić opóźnieniami i wieloma zdarzeniami nie do przewidzenia. Ostatecznie rozwój firmy w [...]
Czytaj dalej
Stres, życie zawodowe ponad prywatnym, pośpiech w działaniach, pośpiech w jedzeniu, krótki sen i brak czasu dla rodziny… Te rzeczy w dużej mierze charakteryzują dzisiejsze czasy. I to właśnie je kontestuje budzący coraz większą popularność zrównoważony tryb życia określany mianem [...]
Czytaj dalej
Trendy są jednym z najczęściej powtarzających się tematów we wszystkich artykułach, publikacjach czy prezentacjach dotyczących rynku opakowań kosmetycznych. Przewiduje się je na podstawie zmian kulturowych w społeczeństwach, zasobności portfeli konsumentów, czy na podstawie mody zaczerpniętej z zupełnie innych branż. Najczęściej [...]
Czytaj dalej
Jako społeczeństwo przywykliśmy już do tego, że ze wszystkich stron otaczają nas tworzywa sztuczne. Czasami jednak tzw. „plastiki” ukrywają się przed nami na tyle dobrze, że nie potrafimy na pierwszy rzut oka ocenić, czy nie są przypadkiem wykonane… z metalu. [...]
Czytaj dalej
Targi branżowe były niegdyś miejscem, w którym spotykali się założyciele firm, przedstawiciele, pracownicy i to właśnie tam podejmowali ważne decyzje biznesowe. Dzisiaj targi branżowe pełnią już zupełnie inną funkcję, ale ich wartość wciąż jest nie do przecenienia. Dlaczego warto brać [...]
Czytaj dalej
Mylnym przekonaniem jest, że kiedyś ludzie nie marzyli o luksusowych towarach i posiadaniu produktów „znanych marek”. Majętni ludzie chwalili się przecież tkaninami sprowadzonymi z Indii, perfumami z Francji, czy garniturami od najlepszych krawców. Wszelkiego rodzaju luksusy zarezerwowane były jednak tylko [...]
Czytaj dalej