politech slider

JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

04
10.2017

Perfumy unisex a postrzeganie damskich i męskich zapachów

Chociaż perfumy unisex wciąż nie dorównują popularnością indywidualnym zapachom damskim i męskim, powoli zaczynają zaznaczać swoją obecność na rynku. Co bardziej zaskakujące, podział ten przez długi czas nie obowiązywał. Uniwersalne perfumy Już od tysiącleci ludzie używali perfum, olejków i innych [...]
Czytaj dalej

27
09.2017

Pielęgnacja a kultura

Chociaż zasięg największych koncernów kosmetycznych jest międzynarodowy, w różnych miejscach na świecie, wciąż stosowane są odmienne metody pielęgnacji. Dążenie do osiągnięcia lokalnego kanonu piękna, wiąże się z powszechnym używaniem określonych składników mineralnych oraz przestrzeganiem rytuałów. Kobiety we wszystkich regionach nie [...]
Czytaj dalej

20
09.2017

Jakie możliwości daje efektywne ograniczenie masy i objętości opakowań z tworzyw sztucznych?

Chociaż tworzywa sztuczne służą do pakowania ponad połowy towarów w Europie, ich całkowita masa stanowi stosunkowo niski procent wszystkich stosowanych materiałów opakowaniowych. Nawet niewielka ilość tworzywa wystarcza do zapakowania znacznych ilości towarów, przy jednoczesnej gwarancji zachowania prawidłowej temperatury, świeżości oraz [...]
Czytaj dalej

11
09.2017

Perfumowe marki własne celebrytów – co warto o nich wiedzieć?

Nie jest żadną tajemnicą, że pośród flakonów perfum znanych modowych marek, na perfumeryjnych półkach znajdziemy również te, które sygnowane są nazwiskami celebrytów. Piosenkarze, sportowcy, aktorzy i inne gwiazdy, wydają swoje własne perfumy, które dzięki ich sławie szybko zyskują uznanie fanów. [...]
Czytaj dalej

01
09.2017

Jak projektować opakowania – znaczenie kształtu

Podejście do produktu w ostatnich kilkunastu latach uległo diametralnej zmianie, a dostarczenie konsumentom możliwie najlepszego produktu przestało wystarczać. Korporacje spostrzegły, że wysoka jakość produktu jest tylko jednym z wielu czynników, które wpływają na decyzję zakupową konsumenta. Dlatego producenci artykułów wszelkiego [...]
Czytaj dalej

23
08.2017

Kreatywne opakowania – jak skutecznie komunikować się z klientem?

Opakowanie potrafi powiedzieć nam o produkcie więcej niż jego rozległy opis. W pierwszej kolejności konsumenci zwracają uwagę na wygląd. Oznacza to, że jeśli jakieś opakowanie wyda im się szczególnie atrakcyjne, czy też wyróżniające się spośród reszty, to z pewnością zainteresują [...]
Czytaj dalej

09
08.2017

Wszystkie kolory tęczy – czyli o zastosowaniu barw w perfumiarstwie

Barwa flakonu perfum, jego opakowanie, a nawet sam kolor płynu ma niebagatelne znacznie. Nie jest — wbrew pozoru — zabiegiem jedynie estetycznym. Jest komunikatem dla klienta, który mówi mu między innymi o tym, czego może spodziewać się po zapachu i [...]
Czytaj dalej

26
07.2017

Beauty made in Poland

Przemysł kosmetyczny w Polsce ma się bardzo dobrze i choć obecnie obserwuje się wyhamowanie tempa jego wzrostu, to i tak rozwój tej branży w naszym kraju jest najszybszy spośród wszystkich krajów europejskich — jest się więc czym chwalić. Polskie marki [...]
Czytaj dalej

12
07.2017

ŁAKOCIE CZY KOSMETYKI – o kreatywnych opakowaniach

Coraz częściej o kosmetykach – zwłaszcza dla kobiet czy dzieci – mówi się, że są „apetyczne”. Wiąże się to z niezwykłymi zapachami, jakie produkty przybierają oraz ich niesamowitymi kształtami, często do złudzenia przypominającymi słodycze. Kuszące opakowanie Czasy, kiedy liczyła się [...]
Czytaj dalej

05
07.2017

BLOGI I KOSMETYKI – KILKA SŁÓW O REKLAMIE W BLOGOSFERZE – cz. II

W minionym tygodniu pisaliśmy o możliwościach, jakie daje współpraca marek kosmetycznych z twórcami blogosfery. Pozostajemy w tym kręgu tematycznym i sprawdzamy, jak takie działania wyglądają z drugiej strony, z punktu widzenia blogera. O przybliżenie tego tematu poprosiliśmy Joannę Pachlę, właścicielkę bloga [...]
Czytaj dalej

27
06.2017

BLOGI I KOSMETYKI – KILKA SŁÓW O REKLAMIE W BLOGOSFERZE – cz. I

O tym, że Internet jest dziś dla wielu konsumentów podstawowym źródłem informacji, nie trzeba nikogo przekonywać. Coraz więcej osób sprawdza, co jest modne, czego używać; potencjalni klienci korzystają z podpowiedzi i doświadczenia wirtualnych znajomych. Rolę ekspertów bardzo często pełnią blogerzy. [...]
Czytaj dalej

21
06.2017

ZDOBIENIE OPAKOWAŃ KOSMETYCZNYCH

Klienci kupują oczami. To proste stwierdzenie, jeżeli zostanie dobrze wykorzystane, może stać się początkiem sukcesu danej marki. Produkt musi się wyróżniać spośród setek innych kosmetyków dostępnych na rynku. Klient nie przekona się o rewelacyjnym działaniu kremu, jeżeli jego opakowanie będzie [...]
Czytaj dalej

Subscribe to our newsletter