JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

09
05.2018

Opakowania specjalistyczne – jak szerokie jest to pojęcie?

Niektóre substancje wymagają nieco więcej troski, niż inne. Powody tego bywają różne. Czasami potrzebne jest zachowanie odpowiedniej temperatury, czasami wyższa wytrzymałość opakowania. Innym razem kształt musi być specjalnie dostosowany do formy przenoszonego w nim materiału, a czasami liczy się nie [...]
Czytaj dalej

25
04.2018

Kosmetyki wegańskie nie tylko dla wegan!

Jeden z największych trendów ostatnich dziesięcioleci. Coś więcej, niż tylko moda. Styl życia, którego główną zasadą jest „minimalizacja okrucieństwa”. Radykalna odmiana wegetarianizmu. Mowa oczywiście o weganizmie, który z szybkością rakiety wprowadza zmiany w kolejnych branżach. Rynek kosmetyczny był jednym z [...]
Czytaj dalej

18
04.2018

Faktura i materiał – wpływ dotyku na decyzje zakupowe konsumentów

Zdjęcie Dotyk jest bardzo niedocenianym zmysłem, a przecież jego receptory znajdują się na prawie całym ludzkim ciele. Dotyk potrafi odróżnić temperaturę, kształt, ból i fakturę. O tym jak ważny jest to zmysł świadczą chociażby badania Harry’ego Harlowa z lat 60 [...]
Czytaj dalej

11
04.2018

Dokąd zmierza rynek Social Media i jak funkcjonują w nim firmy kosmetyczne?

Podobnie jak spora grupa ludzi nie wyobraża sobie już życia bez mediów społecznościowych, tak samo stają się one ważnym elementem marketingu dużych firm. Obecność w Social Media to lepsze pozycjonowanie strony internetowej, docieranie do różnych grup odbiorców za pośrednictwem dostosowanych [...]
Czytaj dalej

04
04.2018

Aromamarketing – ubierz swoją markę w zapach

Producenci i usługodawcy od zawsze przyciągali klientów angażując ich zmysły. Rzadko jednak działania te podlegały badaniom i analizom, które przedstawiały ich realną wartość. Działania angażujące zmysły i mające na celu wywołanie wybranych skojarzeń nazywane są marketingiem sensorycznym. Jako, że jesteśmy [...]
Czytaj dalej

28
03.2018

Nowe technologie w opakowaniach – inspiracje dla branży kosmetycznej i perfumeryjnej

Nie tak dawno na łamach naszego bloga pisaliśmy o wykorzystaniu aplikacji mobilnych w branży kosmetycznej i perfumeryjnej. Smartfony nie są jednak jedyną platformą, na której można z powodzeniem stosować nowoczesne systemy uzupełniające produkt właściwy. Prężnie rozwija się bowiem rynek nowych [...]
Czytaj dalej

21
03.2018

Materiały w kosmetyce białej – wady i zalety

Każda branża wymaga wiele od opakowań, ale w kosmetyce poprzeczka zawieszona jest wyjątkowo wysoko. Związane jest to z ogromnymi oczekiwaniami estetycznymi klientów, z funkcjonalnością, obojętnością chemiczną i wytrzymałością fizyczną. Producenci opakowań oraz materiałoznawcy od lat głowią się nad tym, który [...]
Czytaj dalej

14
03.2018

Jak zabezpieczane są produkty firmy Politech

Myśląc o opakowaniach kosmetyków oraz perfum przed oczami mamy przede wszystkim flakony, słoiki do kremów, nasadki i kartoniki. Są one ważnymi elementami ochrony znajdujących się wewnątrz preparatów, ale równie istotne jest zabezpieczenie opakowania jeszcze w trakcie procesu produkcji, magazynowania i [...]
Czytaj dalej

07
03.2018

Z czego dawniej wytwarzano perfumy? Składniki perfum kiedyś i dziś

Zanim zdobyto wiedzę na temat ekstrakcji substancji zapachowych oraz przetrzymywania olejków eterycznych w stworzonych do tego pojemnikach, człowiek już dawno nadawał zapach swojemu ciału i przedmiotom w swoim otoczeniu. W jaki sposób do tego dochodziło najlepiej tłumaczy sama nazwa „perfum” [...]
Czytaj dalej

28
02.2018

Opakowania jednorazowe w kosmetyce – kierunki rozwoju

Czasy zawijania zakupów w gazetę już dawno minęły. Coraz rzadziej możemy też kupić produkt bez opakowania w jakiejkolwiek formie. Dotarliśmy do momentu, w którym nawet warzywa pakowane są w kartoniki, plastikowe pudełka i siatki z tworzyw sztucznych. Rozmaite badania wskazują, [...]
Czytaj dalej

21
02.2018

Milenialsi – jak przygotować dla nich odpowiednią ofertę

MIlenialsi – często można o nich usłyszeć, ale czy wszyscy dokładnie wiemy, kim oni są? Może to być bardzo przydatna wiedza, bowiem w lwiej części to właśnie oni mogą być odbiorcami naszych produktów i usług. Niestety, w zależności od źródła [...]
Czytaj dalej

14
02.2018

Walentynki – jak producenci kosmetyków i perfum mogą wykorzystać to święto?

Walentynki są jednym z najbardziej komercyjnych świąt, które znalazły stałe miejsce w naszych kalendarzach. Nie jest jednak prawdą, że jest to kolejny „amerykański wymysł”, który próbujemy zaszczepić na nasz grunt. Historia tego święta sięga czasów pogańskich, ale nawet kościół katolicki [...]
Czytaj dalej