Nie tylko innowacyjne, ale też skrojone na miarę, zindywidualizowane i kojarzące się z luksusem. Wyroby, po które nabywcy sięgają dziś najchętniej, właśnie takimi cechami się wyróżniają, a obowiązujące trendy nie pozostawiają producentom złudzeń – każdy klient chce poczuć się wyjątkowo. [...]
Czytaj dalej
Metalizacja próżniowa to obecnie jedna z najbardziej efektownych metod zdobienia opakowań z tworzyw sztucznych. Technika ta uszlachetnia opakowanie i pozwala wyróżnić produkt na rynku. Efekt stanowi idealnie gładka powłoka o połysku wypolerowanego metalu. Innowacyjne technologie pozwalają na uzyskanie powłok metalizowanych [...]
Czytaj dalej
Surlyn jest jednym z najbardziej przyszłościowych tworzyw w produkcji opakowań dla kosmetyki białej. Posiada wszelkie cechy istotne z punktu widzenia idealnego opakowania kosmetycznego – ma przezroczystość szkła, jest lekki i nietłukący. Projektanci natomiast cenią Surlyn za możliwość tworzenia nieograniczonych kształtów [...]
Czytaj dalej
Surlyn (jonomer etylenu) jest tworzywem znajdującym szerokie zastosowanie w branży opakowań kosmetycznych. Charakteryzuje się ponadprzeciętną przejrzystością, odpornością na uszkodzenia mechaniczne i chemiczne oraz mniejszą wagą w porównaniu do powszechnie stosowanego szkła. Największe firmy kosmetyczne na świecie doceniają wyjątkowe właściwości tego [...]
Czytaj dalej
Intrygujące, łączące najrozmaitsze materiały, wykorzystujące siłę koloru i faktury – przyciągające uwagę w każdy możliwy sposób. Opakowania perfum są dziś nierozerwalnie związane z zapachem, który jest w nich zamknięty i stanowią jeden z wielu składników kampanii mającej na celu skuteczne [...]
Czytaj dalej
Perfumy – znane już w czasach starożytnych (Egipt, Mezopotamia, Rzym), cenione w średniowieczu i w czasach renesansu, uwielbiane na dworze Marii Antoniny i rozchwytywane w czasach Napoleona Bonaparte… Kiedyś komponowane były wyłącznie z esencji naturalnego pochodzenia przez artystów, dziś wytwarzane [...]
Czytaj dalej
Wygląd każdego z elementów wchodzących w skład opakowań perfumeryjnych nigdy nie jest dziełem przypadku. To wypadkowa pracy zespołowej wielu specjalistów, którzy w procesie tworzenia produktu analizują, testują i obliczają. Wszystko po to, aby zaprojektowane opakowanie perfumeryjne, czyli butelka, nasadka, atomizer [...]
Czytaj dalej