Targi branżowe były niegdyś miejscem, w którym spotykali się założyciele firm, przedstawiciele, pracownicy i to właśnie tam podejmowali ważne decyzje biznesowe. Dzisiaj targi branżowe pełnią już zupełnie inną funkcję, ale ich wartość wciąż jest nie do przecenienia. Dlaczego warto brać [...]
Czytaj dalej
Mylnym przekonaniem jest, że kiedyś ludzie nie marzyli o luksusowych towarach i posiadaniu produktów „znanych marek”. Majętni ludzie chwalili się przecież tkaninami sprowadzonymi z Indii, perfumami z Francji, czy garniturami od najlepszych krawców. Wszelkiego rodzaju luksusy zarezerwowane były jednak tylko [...]
Czytaj dalej
„Dzień dobry. Czy mogę u Państwa zamówić nasadki perfumeryjne „xxx” w ilości „yyy”, w kolorze „zzz” na jutro?”. Dział Sprzedaży Politech często spotyka się z podobnymi telefonami i mailami. Bardzo doceniamy każdy kontakt ze strony Klienta, jednak najczęściej nie jesteśmy [...]
Czytaj dalej
Perfumy są wspaniałym uzupełnieniem charakteru, wyglądu, potrafią dodać odwagi, przyciągnąć uwagę rozmówców. Dają to „coś” ponad standard, ponad przeciętność. Dobre perfumy mają też swoją cenę i jeżeli zamierzamy już przeznaczyć na nie określoną kwotę, to dobrze byłoby dokonać wyboru, którego [...]
Czytaj dalej
Od 2000 roku Instytut Pantone wybiera w grudniu kolor, który według ich badań będzie motywem przewodnim kolejnych 12 miesięcy. Co prawda, wiele osób zarzuca instytutowi, że z ich aktualnym statusem, to oni kreują te trendy, zamiast je przewidywać. Znaczenie ma [...]
Czytaj dalej
Każdemu zdarzyło się wziąć do ręki jakiś przedmiot i stwierdzić, że jest on tandetny, niewytrzymały, bardzo prosty i z tego powodu zupełnie nie przypadł nam do gustu. Podobnie jest z różnego rodzaju opakowaniami kosmetycznymi lub elementami opakowań perfumeryjnych. Klienci, rzeczy [...]
Czytaj dalej
Choć na świecie wciąż nie brakuje zwolenników używania jednego produktu kosmetycznego przez cały rok i w każdej sytuacji, to wraz z rosnącą świadomością zmiennych potrzeb organizmu, liczba tych osób się malej. Tak samo jak innych kosmetyków powinny używać osoby o [...]
Czytaj dalej
Wygląd opakowania pełni dla klienta kluczową rolę w procesie zakupowym. Co więcej, decyzje konsumenckie podejmowane są w kilkadziesiąt sekund, z których tylko kilka poświęcanych jest spojrzeniom na pojedynczy produktu. Starania o to, aby to właśnie nasz towar przyciągał wzrok klienta [...]
Czytaj dalej
Kiedy na początku XX wieku udało się komuś wybrać w podróż do Stanów Zjednoczonych, wydawało się, że złapał Pana Boga za nogi. W czasach PRL-u wyjechać nie było wcale dużo łatwiej, a rzeczy przywiezione zza wielkiej wody stawały się czymś [...]
Czytaj dalej
Jonomer etylenu określony znakiem towarowym „Surlyn” opracowany został już w latach 60 XX wieku, jednak niemal 60 lat na rynku nie sprawiło, że materiał ten przejadł się producentom. Coraz więcej branż zauważa zalety tego materiału i wykorzystuje go w bardzo [...]
Czytaj dalej
Jedna z najważniejszych prawd rynku mówi, że sprzedający nie powinien oferować swoim klientom produktu, a raczej uczucia, doznania i marzenia, które ta rzecz spełni. Doskonale wiedzą o tym twórcy perfum , którzy nie oferują przecież wody pachnącej pomarańczą i imbirem, [...]
Czytaj dalej
Pracujący coraz więcej i żyjący w coraz większym pośpiechu konsumenci z utęsknieniem wypatrują chwil, kiedy mogą skupić się na sobie i zregenerować wycieńczone ciało i umysł. Naprzeciw takim oczekiwaniom wychodzą salony masażu, SPA, salony kosmetyczne, czy gabinety wellness. Nie każdego [...]
Czytaj dalej