JESTEŚMY LIDEREM W EUROPIE.

Blog

05
07.2017

BLOGI I KOSMETYKI – KILKA SŁÓW O REKLAMIE W BLOGOSFERZE – cz. II

W minionym tygodniu pisaliśmy o możliwościach, jakie daje współpraca marek kosmetycznych z twórcami blogosfery. Pozostajemy w tym kręgu tematycznym i sprawdzamy, jak takie działania wyglądają z drugiej strony, z punktu widzenia blogera. O przybliżenie tego tematu poprosiliśmy Joannę Pachlę, właścicielkę bloga [...]
Czytaj dalej

27
06.2017

BLOGI I KOSMETYKI – KILKA SŁÓW O REKLAMIE W BLOGOSFERZE – cz. I

O tym, że Internet jest dziś dla wielu konsumentów podstawowym źródłem informacji, nie trzeba nikogo przekonywać. Coraz więcej osób sprawdza, co jest modne, czego używać; potencjalni klienci korzystają z podpowiedzi i doświadczenia wirtualnych znajomych. Rolę ekspertów bardzo często pełnią blogerzy. [...]
Czytaj dalej

21
06.2017

ZDOBIENIE OPAKOWAŃ KOSMETYCZNYCH

Klienci kupują oczami. To proste stwierdzenie, jeżeli zostanie dobrze wykorzystane, może stać się początkiem sukcesu danej marki. Produkt musi się wyróżniać spośród setek innych kosmetyków dostępnych na rynku. Klient nie przekona się o rewelacyjnym działaniu kremu, jeżeli jego opakowanie będzie [...]
Czytaj dalej

14
06.2017

CZY MOŻNA OPAKOWAĆ POPKULTURĘ

Popkultura otacza nas z każdej strony. Żyjemy w świecie przesiąkniętym odniesieniami do kultury popularnej, sami ją niejednokrotnie tworzymy. Nic więc zaskakującego w tym, że pojawia się coraz więcej gadżetów nawiązujących do kultowych produkcji kinematografii. Moda na symbole i odniesienia zdążyła sięgnąć [...]
Czytaj dalej

07
06.2017

AUTOMATYZACJA W PRODUKCJI OPAKOWAŃ

Branża kosmetyczna to specjalistyczny rynek z wysoką konkurencyjnością. By móc sprostać coraz to nowym wyzwaniom i nie pozostać w tyle za konkurencją, firmy są zmuszone do szukania nowych rozwiązań z zakresu produkcji. Cel jest oczywisty  – móc zaoferować klientom jak [...]
Czytaj dalej

30
05.2017

Miniopakowania – Maxisukces

Wraz z rozwojem branży turystycznej i coraz łatwiejszym przemieszczaniem się, wzrasta liczba osób podróżujących po świecie. Wygoda, a także rygorystyczne przepisy dotyczące bagażu sprawiają, że coraz popularniejsze staje się korzystanie z miniopakowań kosmetycznych. Czy warto wykorzystać ten trend i wprowadzić [...]
Czytaj dalej

17
05.2017

Wyprzedzić oczekiwania, czyli o nadchodzących trendach w branży kosmetycznej

W związku z dynamicznym rozwojem technologicznym i coraz szybszym tempem, w jakim toczy się życie, przygotowywanie planów marketingowych zmusza działy kreatywne do wybiegania w przyszłość. Prognozowanie i długofalowe przewidywanie trendów oraz zapotrzebowań klientów staje się jedną z najważniejszych umiejętności. Nie [...]
Czytaj dalej

08
05.2017

Zamknięcia z tworzyw sztucznych

Opakowanie do produktów zarówno kosmetycznych, jak i żywnościowych wymaga właściwego zamknięcia. To właśnie ono pozwala wielokrotnie otwierać i zamykać pojemnik, nie obawiając się o pogorszenie jakości samego produktu. Uniemożliwia również wylanie lub wysypanie się zawartości. Zamknięcie nie spełnia jednak wyłącznie [...]
Czytaj dalej

19
04.2017

Historia przemysłu kosmetycznego w Polsce

Obecnie polski przemysł kosmetyczny należy do jednych z największych oraz, nie ukrywajmy, najlepszych. Zawdzięcza to swojej bogatej historii, która sięga jeszcze lat 20-tych i całego okresu międzywojennego. To właśnie wtedy zaczęły powstawać pierwsze firmy kosmetyczne na skalę przemysłową, w tym [...]
Czytaj dalej

31
03.2017

Proces projektowania opakowań (cz. II)

W poprzedniej części artykułu dotyczącej procesu projektowania opakowań opisane zostały te nieco bardziej abstrakcyjne kwestie, związane z analizą rynku (m.in. konkurencji, potrzeb klientów). Poruszyliśmy temat rozwijania koncepcji produktu oraz przygotowywania założeń do rozpoczęcia realizacji projektu opakowania. A jak wyglądają kolejne [...]
Czytaj dalej

17
03.2017

Proces projektowania opakowań (cz. I)

Dobrze zaprojektowane i profesjonalnie wykonane opakowanie jest dziś jak oręż, dzięki któremu kreowany produkt toruje sobie drogę do serc klientów. Nie dziwi więc fakt, że przygotowanie wdrożenia nowego wyrobu zajmuje wiele czasu i wymaga zaangażowania sztabu specjalistów. Proces projektowania opakowania [...]
Czytaj dalej

01
03.2017

Jak podkreślić luksusowy charakter Twojego produktu?

Wylansowanie luksusowego produktu to cel wielu marek, jednak nie jest on łatwy do osiągnięcia. Sukces to z reguły wypadkowa wielopoziomowych i wieloetapowych działań promocyjnych, a także skrupulatnej dbałości o każdy szczegół – wszak podanie wymagającym Klientom czegoś, co nie spełni [...]
Czytaj dalej